کد خبر: ۲۰۹۷۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به نگرانی های  رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ با صدور بیانیه ای به رهنمودهای رهبری در نامه ای لبیک گفت:

متن کامل بیانیه علی جنتی به شرح زیر است:

"سخنان حکمت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان محترم مجلس خبرگان، همچون همیشه روشنگر مسیر حرکت کشور به ویژه در حوزه فرهنگ بوده و دیدگاه حکیمانه ، عالمانه و واقع بینانه معظم له راهگشای مدیران فرهنگی کشور و همه اهل فرهنگ و هنر به افق های رشد و تعالی است و بر عزم و همت آنان در صیانت از هویت دینی، ملی و انقلابی کشور خواهد افزود.

بی تردید، رفع دغدغه های معظم له، نیازمند درک عمیق مقوله تهاجم فرهنگی؛تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و به میدان آوردن جریان فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی در برابر این تهاجم است؛ همچنین تحقق این دیدگاه متعالی مستلزم حمایت از هنر متعهد به آرمان‌های اسلامی و صیانت محیط زیست فرهنگی از آفت‌ها و آلایش‌های عقیدتی و سیاسی است. بدیهی است دستیابی به این هدف در گرو اهتمام همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به جهت‌یابی دقیق فکری و ساماندهی هنر و اندیشه بر مبنای هویت اصیل اسلامی و انقلابی خواهد بود.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با الهام از رهنمودهای تعالی بخش رهبر فرزانه انقلاب می کوشد با تعمیق فرهنگ و هنر متعهد، تقویت احساس مسئولیت در پدید آورندگان آثارو اصحاب رسانه و جذب حداکثری اهالی فرهنگ و هنر که در نقاط عطف تاریخی همچون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی، و صحنه های مختلف رویارویی با تهاجم فرهنگی مجاهدتی بی بدیل نموده اند، تمامی همت خویش را برای تحقق منویات ایشان به کار گیرد.

امید می رود که حاصل این تلاش و ادای تکلیف مورد تأیید رهبری گرانقدرانقلاب اسلامی ، رضایت مراجع عظام تقلید و همه دلسوزان مؤمن و متعهد واقع شود.

علی جنتی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی"


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
۵
۳
پس وزیر هم دو ریالیش افتد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
۵
۳
شما لبیک پیشکشت
جلوی سوتی های وزارتخونت رو بگیر بسه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
۴
۲
امیدوارم همگی با کارهایمان به رهبر لبیک بگوییم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
۲
۲
به امید ظهور و بروز این لبیک ها در عمل
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها