کد خبر: ۲۰۹۶۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
ليونل مسي با اعلام اين که آرژانتين در جام جهاني با حريفان سرسختي روبرو شده است، مي‌گويد حالت تهوع در زمين مسابقه اتفاق طبيعي است و جاي نگراني وجود ندارد.

ليونل مسي شب گذشته (چهارشنبه) در جريان ديدار دوستانه تيمش برابر روماني در زمين دچار حالت تهوع شد. اين براي دومين بار است که اين اتفاق براي ليونل مسي مي‌افتد. او يک بار نيز در انتخابي جام جهاني در منطقه آمريکاي جنوبي و در ديدار برابر ونزوئلا دچار حالت تهوع در زمين مسابقه شد.

به نقل از ايسنا، فوق ستاره تيم ملي آرژانتين پس از پايان مسابقه حاضر به صحبت با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه نشد، اما در گفت‌وگويي کوتاه با شبکه ورزشي کشور آرژانتين درباره اين اتفاق گفت: اين اتفاق ممکن است هميشه رخ دهد و جايي براي نگراني نيست.

مسي در ادامه گفت: نمي‌خواهم بهانه بياورم، اما شرايط زمين مسابقه خوب نبود. حقيقت اين است که نمي‌توانستيم به خوبي توپ را کنترل کنيم و وقتي که مي‌خواستيم پاسکاري کنيم، توپ با پاهايمان فاصله مي‌گرفت. در نيمه دوم بهتر شديم، اما نتوانستيم به پيروزي دست يابيم. دو بازي ديگر تا آمادگي براي جام جهاني 2014 برزيل زمان داريم که بايد هر دوي آن را ببريم.

مسي در ادامه درباره رقيبان اين کشور در جام جهاني 2014 برزيل گفت: حريفان ما در جام جهاني حريفان سرسختي هستند و اين خاصيت بازي‌هاي جام جهاني است که هيچ بازي آساني وجود ندارد. ما همه متحد هستيم و با سرهاي بالا به جام جهاني مي رويم تا بتوانيم نتايج خوبي در برزيل کسب کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها