کد خبر: ۲۰۹۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۳ مهر ۱۳۹۰
شنیده های ۵۹۸ از حواشی زودهنگام انتخابات مجلس(۲):
به منظور بررسی و نقد جریان های منحرف در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی که با شروع فعالیت های زودهنگام انتخاباتی که از سوی رهبر معظم انقلاب نیز منع شده است اقدام به انتشار دومین شماره از شنیده های خود از حواشی زودهنگام انتخابات در استان های مختلف نموده ایم که تقدیم خوانندگان می گردد.
پایگاه 598 به منظور بررسی و نقد جریان های منحرف در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی که با شروع فعالیت های زودهنگام انتخاباتی که از سوی رهبر معظم انقلاب نیز منع شده است اقدام به انتشار دومین شماره از شنیده های خود از حواشی زودهنگام انتخابات در استان های مختلف می نماید که تقدیم خوانندگان می گردد.

*  شنیده ایم که اخیراً برخی از اساتید دانشگاه مفید که در کارنامه خود فعالان در ستاد میر حسین موسوی در انتخابات 88 و لیدری در فتنه 88 را داشته اند شروع به فعالیت های انتخاباتی در شهرستان های مختلف مانند بروجرد نموده اند.

* اخبار رسیده حاکی از آن است که در اقدامی هماهنگ بین شهردار یکی از شهرستان های غربی کشور و نماینده آن شهرستان، شهرداری آن  شهرستان علی رغم وجود بودجه ی شهری پروژهای خود را نیمه کاره رها کرده و علت آن را نبود بودجه بیان نموده و به مردم توصیه نموده که به نماینده آن شهرستان رجوع کنند . پس از رجوع مردم به دفتر آن نماینده ، نماینده مذکور قول حل مشکل را داده و بلافاصله پروژه های شهرداری دوباره شروع به فعالیت می نماید و این اقدامات در حالی صورت گرفته که هچ گونه کسری بودجه ای وجود نداشته است و فقط اقدامی هماهنگ برای رجوع مردم به نماینده آن شهرستان بوده است.

* در جدید ترین ائتلافات انتخاباتی در استان بوشهر نمایندگان جریان انحرافی و اطلاح طلبان با یکدیگر هم پیمان شده اند و جلساتی مشترک را با یکدیگر برگزار نموده اند. همچنین چندی پیش نیز محسن هاشمی با این افراد در بوشهر دیداری را داشته اند.

* یکی از روزنامه استانی شیراز به نام عصر مردم در اقدامی تامل برانگیز به رپرتاژ تبلیغاتی برای دو تن از کاندیداهای مجلس که یکی از آنها هم اکنون نیز نماینده مجلس و دیگری مدیر کل مستعفی یک از اداره کل های استان شیراز می باشند پرداخت . این روزنامه فعالیت های این نماینده را در ضمیمه چند صفحه ای خودمنتشر نموده که این امر موجب تذکر گرفتن روزنامه مذکور از هیئت نظارت به دلیل تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی نیز گردیده است.

* با تشدید فعالیت های انتخاباتی در کشور، تعداد جلسات جبهه ایستادگی در قم نیز افزایش یافته و اعضای این جبهه اقدام به برگزاری جلساتی هفتگی با تشکل ها و شخصیت های حوزوی و دانشگاهی نموده اند.

* شنیده ایم که (ف.ه) یکی از مسئولان استانی ایلام که برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا نموده است همچنان پس از استعفا نیز به کار خود مشغول بوده و به نام مشاور در اتاق قبلی خود به فعالیت اش ادامه می دهد.

* برگزاری مراسم دعای کمیل در منزل یکی از نمایندگان کرمانشاه که از طریق ارسال اس ام اس گسترده اقدام به اطلاع رسانی نموده بود دردسر آفرید. در اس ام اس ارسالی آدرس منزل نماینده اشتباه نوشته شده بود که این امر موجب مراجعه مردم به درب خانه فرد دیگری شد.

کاربران گرامی می تواند اخبار و حواشی انتخاباتی شهر و استان خود را از طریق info@598.ir برای ما ارسال نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فرزاد از قم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
برین گمشین دیونه ها!!!!
اساتید مفید دنبال کرسی گندیده مجلس نیستن.
در ضمن مخبراتون سرتون شیره مالیدن!
وقتی قم هست چرا بروجرد؟؟؟؟
پاسخ
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
عالی بود
پاسخ
گمنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
این بندگان خدا باز از مردم تو دهنی میخورند باز میگویند تقلب شده
ولی خوبست خودشان می فهمند که جایی تو دل ملت انقلابی و مسلمان ندارند
پاسخ
بانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
زرشک این چه اخباریه که میدید کمی مستند تر بنویسید
از کجا باید اراجیف شما را باور کنیم
پاسخ
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
در مورد خبر ایلام بیشتر توضیح بدهید.
لطفاً
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۰:۱۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خیلی با حالین یه بار دیگه این متن رو خودتون بخونید!!!! ...
"به منظور بررسی و نقد جریان های منحرف در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی که با شروع فعالیت های زودهنگام انتخاباتی که از سوی رهبر معظم انقلاب نیز منع شده است اقدام به انتشار دومین شماره از شنیده های خود از حواشی زودهنگام انتخابات در استان های مختلف نموده ایم که تقدیم خوانندگان می گردد."
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها