کد خبر: ۲۰۹۶۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
نكونام توضيح مي دهد: « با دلیل و مدرک صحبت می‌کنم و این مسئله را اثبات می‌کنم. 100 میلیون تومان از سال قبل طلب دارم.»

جواد نکونام بعد از شکست 2 بر یک تیم ملی ایران در دیدار دوستانه مقابل گینه مي‌گويد: « بازی تدارکاتی خوبی بود، معلوم شد نیاز به بازی‌های تدارکاتی و اردوهای بیشتری برای کسب آمادگی هستیم. نتیجه را امروز واگذار کردیم و فرق فوتبال ما مشخص شد. در جام جهانی کار سختی در پیش داریم.»

او در مورد اینکه دلیل باخت تیم ملی عدم هماهنگی بود، تأكيد مي‌كند: « صد درصد همینطور است. هیچ اردویی نداشتیم، گینه بازیکنان بزرگی دارد که در فرانسه، اسپانیا و ایرلند فوتبال بازی می‌کنند. بعد از چهار ماه کنار یکدیگر در یک بازی دوستانه به میدان می‌رفتیم و در نیمه دوم وضعیت بهتری داشتیم اما وقتی یک نیمه در فوتبال از دست می‌رود نمی‌توان کاری کرد.»

کاپیتان تیم ملی در مورد حضور کم‌تعداد هواداران مي‌گويد: «لیگ برتر ما نیز همین شرایط را دارد و در این مدت وضعیت همیشه همینطور بوده است.»

نکونام در مورد اینکه گفته می‌شود او پولش را از استقلال گرفته و اینکه می‌گویند مشکل ممنوع‌الخروجی دارد، توضيح مي دهد: « با دلیل و مدرک صحبت می‌کنم و این مسئله را اثبات می‌کنم. 100 میلیون تومان از سال قبل طلب دارم و امثال هم بدون گرفتن 1000 تومان به صورت مجانی بازی کردم. آنهایی که پول‌شان را به صورت کامل گرفتند نوش جان‌شان باشد، آنهایی که قهر کردند و به تمرین نیامدند و پول خود را کامل دریافت کردند پول‌شان نوش جان‌شان باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها