کد خبر: ۲۰۹۵۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
عضو هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده تمامي صورت‌هاي مالي باشگاه را به اعضاي هيأت مديره ارائه کرده است.
منصور پورحيدري در مورد اينکه علي فتح‌الله‌زاده صورت‌هاي مالي و هزينه‌هاي باشگاه را به هيأت مديره ارائه کرده است يا نه، گفت: فتح‌الله‌زاده تمامي اين صورت‌ها را به هيأت مديره ارائه کرده است. مسئول مالي باشگاه و فتح‌‌الله‌زاده اين صورت‌ها را به صورت ريز و دقيق تهيه کردند و حدود دو ماه پيش آنها را به هيأت مديره باشگاه و تک‌تک اعضاي هيأت مديره دادند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: حتي يک حسابرس هم که از بيرون آمده بود مسائل مالي را به طور دقيق بررسي کرد. در جلسه هيأت مديره هم در مورد مسائل مالي بحث و بررسي شد و هر جا اگر ابهام و يا سوال براي اعضا پيش مي‌آمد مديرعامل استقلال کاملا پاسخگو بود و موارد را توضيح مي‌داد و اينگونه نبود که فقط برگه‌اي داده شود و از آن گذر کنيم.

پورحيدري تصريح کرد: با توجه به مسائل پيش آمده در باشگاه پرسپوليس و رفتن رويانيان در مورد استقلال هم برخي مباحثي را مطرح مي‌کنند اما بايد بدانيد که مسائل مالي استقلال و صورت‌هاي هزينه‌هاي اين باشگاه کاملا شفاف و روشن است و هيچ ابهامي در اين مورد وجود ندارد.

پورحيدري در مورد اينکه آيا کمپ باشگاه استقلال واقعا 150 ميليارد تومان ارزش دارد يا نه، گفت:‌ اگر چه هنوز بخشي از سکوهاي کمپ تکميل نشده است اما ارزش ريالي کمپ به نظر من بيشتر از 150 ميليارد تومان است شايد بر روي اين کمپ به اندازه کافي تبليغ نشده است اما در دو سال گذشته باشگاه و شخص فتح‌الله‌زاده تلاش زيادي براي ساخت اين کمپ انجام داده‌اند و زمين چمن اين کمپ کمک شاياني به ما کرد. در فصول گذشته ما بابت اجاره زمين 250 تا 300 ميليون تومان پول پرداخت مي‌کرديم که با توجه به برگزاري تمرينات در کمپ استقلال 500 تا 600 ميليون تومان در هزينه‌هاي استقلال صرفه‌جويي شده است به عقيده من کمپ باشگاه استقلال بيش از 150 ميليارد تومان ارزش دارد. من نمي‌خواهم احساسي صحبت کنم و يک‌طرفه از فتح‌الله‌زاده دفاع کنم بلکه اين صحبت‌هايم بر اساس منطق و مستندات ارائه شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها