کد خبر: ۲۰۹۵۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
هيئت مديره باشگاه پرسپوليس امروز با حضور اعضا و تني چند از پيشکسوتان، تشکيل جلسه داد.
به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس،‌ در نشست امروز هيئت مديره باشگاه پرسپوليس محمدصادق اکبري، علي پروين، محمد جمشيدي، محمدحسن نامي، بهروز منتقمي، محمود سالارکيا، احمدرضا عابدزاده، هادي طاووسي و حميد جاسميان حضور داشتند. در اين جلسه همچنين ايمان‌زاده ذيحساب جديد باشگاه نيز حضور پيدا کرد.

از مهم ترين مسائل مطرح شده در نشست امروز هيئت مديره عقد قرارداد با بانک قرض الحسنه رسالت حامي مالي جديد باشگاه پرسپوليس بود و درباره مسائل مهم ديگري نيز تصميم گيري شد.

از مهم ترين ويژگي هاي اين قرارداد که در کنفرانس خبري مورد اشاره قرار گرفت و مورد توجه اعضاي حاضر در اين جلسه نيز بود سهيم کردن هواداران پرسپوليس در حمايت مادي و معنوي از باشگاه بود بدون آن که هزينه مستقيم متحمل شوند. در واقع هواداران پرسپوليس از اين پس به واسطه بانک قرض الحسنه رسالت تبديل به حامي باشگاه خود خواهند شد و در شرايطي که سرمايه خود را هرگاه اراده کنند در اختيار خواهند داشت باشگاه پرسپوليس را براي آينده اي بهتر همراهي خواهند کرد.

همچنين در اين نشست بررسي و تصويب نهايي برنامه هاي مربوط به تيم بزرگسالان پرسپوليس بود که طي آن برنامه هاي سفر به استان مازندران و شرکت در تورنمنت سرداران شهيد استان مازندران و همچنين سفر به ارمنستان و بازي با تيم شيراک از زواياي مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و برنامه ها مصوب شد.

مقرر شد ذيحساب جديد باشگاه کليه حساب هاي باشگاه را بررسي قانوني کرده و نسبت به داير کردن و افتتاح حساب هاي جديد بر اساس مقررات و ضوابط اقدام کند.

از مسائل مطرح شده ديگر در اين جلسه بررسي اعتبارات سال 93 بود که در جريان آن اولويت ها به تيم فوتبال بزرگسالان باشگاه، آکادمي و تيم هاي پايه، امور فرهنگي، حقوق و مزاياي پرسنل و موارد پيش بيني نشده داده شد.

در اين جلسه نسبت به انتقال اسناد، دارايي ها و اموال باشگاه که در اختيار بخش هاي مختلف قرار دارد و متعلق به باشگاه است بحث و گفت‌وگو و مقرر شد معاونت حقوقي باشگاه اقدامات لازم را به عمل آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها