کد خبر: ۲۰۹۴۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
قاسم دهنوی می گويد: «من به خاطر نقشم در تیم، در زمین کارگری کرده‌ام و همیشه دویده‌ام. مثل یک عده نبودم که یک جا بایستم و گل بزنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش ، قاسم دهنوي كه تازگي‌ها ظاهراً خيلي شوخ طبع شده و اول با شوخي‌اش حسابي رضا عنايتي را ناراحت كرد و حالا به لحني شوخي گونه به برخي مهاجمان فوتبال(!) كنايه مي‌زند. او درباره  اظهارات رضا عنایتی در مورد خودش مي‌گويد: « واقعاً سوءتفاهم شده بود. شاید اشتباه به گوشش رسانده‌اند. من فقط یک شوخی خیلی کوچک فوتبالی کردم اما باز هم می‌گویم قصد جسارت به کسی را نداشتم و عذرخواهی می‌کنم. به هر حال عنایتی همیشه جزو آقای گل‌های لیگ بوده اما من به خاطر نقشم در تیم، در زمین کارگری کرده‌ام و همیشه دویده‌ام. مثل یک عده نبودم که یک جا بایستم و گل بزنم. بازی هافبک‌های دفاعی هم به ندرت به چشم می‌آید. من به کسی جسارت نکردم اما خیلی به من جسارت کردند. »

 

دهنوی درباره آینده خود در پرسپولیس هم تأكيد مي‌كند: «قرارداد من یک ساله است که در پایان فصل اگر خواستم بروم یا بمانم مشکلی نباشد. فعلا هیچ چیز معلوم نیست. اگر شرایط مناسب باشد و مربی من را بخواهد حتما در این تیم می‌مانم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها