کد خبر: ۲۰۹۴۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
رئيس کميته پيشکسوتان گفت:مسئولان نبايد اجازه جدايي فتح الله زاده را به وي بدهند.

علي جباري در خصوص گفت و گوي فتح الله زاده که مدعي شد آخر فصل از استقلال مي رود اظهار داشت: اگر فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال جدا شود اتفاق خوبي براي اين باشگاه نمي‌تواند باشد. او هميشه براي استقلال تلاش کرده و نبايد مسئولين اين اجازه را به فتح‌الله‌زاده بدهند.

به گزارش فارس، وي افزود:استقلال هميشه در زمان مديريت او بهترين نتايج را گرفته و اين باشگاه هميشه به چنين مديري نياز دارد و من اميدوارم فتح‌الله‌زاده از استقلال جدا نشود و مسئولان هم از وي حمايت کافي را داشته باشند چرا که ما تا به حال مديري به دلسوزي و زحمتکشي مثل او کم داشتيم.

علي جباري در ادامه در خصوص بازي با الريان گفت: برد در اين بازي دور از دسترس نيست. من از بازيکنان استقلال مي‌خواهم با تمام انگيزه شان در اين ديدار به ميدان بروند و با استفاده از فرصت‌هاي خود برد در اين ديدار را متعلق به خود کنند تا ان‌شاءا... شکست مقابل الشباب را هم جبران کرده باشند.

وي در ارتباط با اين که استقلال چقدر شانس قهرماني را در ليگ دارد، گفت: شانس استقلال در قهرماني ليگ زياد است و من اميدوارم بدشانسي‌هاي اين تيم به پايان برسد تا استقلال بتواند با تمام توان خود در بازي‌هاي باقي‌مانده به ميدان رفته و امتيازات لازم را کسب کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها