کد خبر: ۲۰۹۴۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خطر سقوط ما را تهديد نمي‌کند و در ليگ برتر ماندگار هستيم.

عبدالله‌ ويسي در مورد شرايط استقلال خوزستان گفت: تمريناتمان را از روز دوشنبه آغاز کرديم و در دو نوبت صبح و عصر بدنسازي مي‌کنيم. از هفته آينده ديدارهاي دوستانه را آغاز مي‌کنيم و تيم را در شرايط مسابقه قرار مي‌دهيم.

به گزارش فارس، وي با اشاره به اينکه احتمال سقوط استقلال خوزستان وجود ندارد، عنوان کرد: شايد روي کاغذ هنوز بقاي ما در ليگ برتر قطعي نشده باشد اما همانطور که تيم‌هاي رده ششم-هفتمي شانس قهرماني دارند براي ما نيز احتمال سقوط وجود دارد که بسيار بعيد است اين اتفاق رخ دهد. ما به غير از بازي مقابل راه‌آهن با تيم‌هاي بالاي جدولي بازي داريم و اين در حالي است که تمام تيم‌هاي پايين جدولي با يکديگر بازي دارند. به نظر من تيم‌هايي که 28 امتياز دارند در ليگ برتر مي‌مانند و اين در حالي است که ما اکنون 29 امتياز کسب کرديم.

سرمربي استقلال خوزستان در مورد وقفه‌اي که در ليگ برتر به وجود آمد، خاطر نشان کرد: به هر حال اين شرايط پيش مي‌آيد و ما مجبور هستيم خودمان را با اين وضعيت وفق دهيم. از قبل برنامه‌ريزي ليگ مشخص شده بود و بايد خودمان را تطبيق مي‌داديم. اعتراضي نسبت به اين برنامه ندارم.

ويسي در پاسخ به اين سؤال که تصميم کي‌روش در بازي دادن به بازيکنان جوان در ديدار مقابل کويت را چطور ارزيابي مي‌کند، اظهار داشت: حرکت خوبي از سوي سرمربي تيم ملي مشاهده کرديم. بازي دادن به جوانان بسيار خوب است و اين مسئله مي‌تواند به تيم ملي پس از اتمام رقابت‌هاي جام جهاني کمک کند. بايد بعد از جام جهاني تيم قوي داشته باشيم تا بتوانيم در ديدارهاي آينده موفقيت به دست بياوريم.

وي در مورد اينکه آيا به او پيشنهادي براي حضور در کادر فني تيم ملي شده است، خاطر نشان کرد: با من در اين خصوص صحبتي نشده اما من نيز صحبت‌هايي در اين ارتباط شنيده‌ام البته فکر نمي‌کنم بنده به عنوان مربي تيم اميد انتخاب شوم.

ويسي در پاسخ به اين سؤال که آيا به حضور در تيم ملي اعتقاد دارد، تأکيد کرد: اين اتفاق افتخار بزرگي است، هر مربي دوست دارد در تيم ملي کشورش فعاليت کند و من نيز از اين قاعده مستثني نيستم.

ويسي در مورد بحث انتخاب سرمربي تيم ملي اميد و اينکه گفته مي‌شود حضور وينگادا تقريبا قطعي شده و آيا اعتقاد دارد در اين مقطع مربي ايراني بهتر است يا مربي خارجي، عنوان کرد: بهتر است کارشناسان در اين رابطه صحبت کنند البته به نظر من مربي ايراني بسيار بهتر است چرا که مي‌تواند ارتباط نزديکتري با بازيکنان برقرار کند. مربي خارجي تا به تيم شناخت پيدا کند کمي زمان مي‌برد. اگر قرار است مربي خارجي بياوريم بايد فردي که داراي توانايي بسيار زيادي است را انتخاب کنيم و به دنبال مربي کارنامه‌دار باشيم.

وي در مورد اينکه آيا براي حضور در تيم ملي با او صحبت شده است، خاطر نشان کرد: اصلا در اين ارتباط حرفي با من نزدند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها