کد خبر: ۲۰۹۳۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال آخرين وضعيت مصدومان اين تيم را تشريح کرد.

دکتر امين نوروزي صبح امروز در گفت‌وگو با راديو ورزش با اشاره به مشکلات اين تيم از ابتداي فصل تاکنون اظهار داشت: متاسفانه به دليل فشردگي مسابقات فصل گذشته و اردوهاي تيم ملي فرصت مناسبي براي ايجاد قواي فيزيکي و بدنسازي براي بازيکنان وجود نداشت و فکر مي‌کنم امسال کادر پزشکي تيم استقلال سال بسيار سختي را پشت سر گذاشت و مصدومان زيادي داريم.

به گزارش فارس، وي تاکيد کرد: هر تيمي براي آماده سازي تيم خود در سه مقطعِ ابتدا، اواسط فصل و انتهاي آن نياز به بدنسازي براي تجديد قواي جسماني بازيکنانش داشته ولي متاسفانه امسال اين شرايط براي تيم ما مهيا نبود و در جايي دست کادر فني آنقدر خالي شد که مجبور بود از بازيکني که بايد به او استراحت مي‌داد استفاده کند و ما در طول فصل با چنين مشکلاتي مواجه بوديم.

دکتر نوروزي در ادامه با اشاره به آخرين وضعيت ايمان مبعلي افزود: اين بازيکن در ديدار مقابل الشباب از ناحيه مچ پا دچار آسيب‌ديدگي شد اما پس از تمرينات و فيزيوتراپي‌ که براي وي در نظر گرفتيم از ديروز در تمرينات حاضر شده و دوي خود را آغاز کرد بنابراين مبعلي مشکلي براي همراهي استقلال نخواهد داشت.

وي همچنين در خصوص هاشم بيک‌زاده تاکيد کرد: با توجه به وضعيت نامناسب زمين ورزشگاه تختي انزلي، بيک‌زاده از ناحيه عضله‌اي که به لگن او مرتبط است مصدوم شد ولي دو روز پيش با گرفتن ام آر آي از اين بازيکن تست گرفتيم و از همين رو اين بازيکن به احتمال فراوان در ديدار با الريان قطر مي‌تواند براي دقايقي بازي کند البته اين موضوع با تشخيص کادر فني خواهد بود.

معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال در ادامه در خصوص آندرانيک تيموريان گفت: اين بازيکن در ديدار با الشباب دچار مصدوميت از همان ناحيه‌اي شد که پيش از اين در ديدار تيم ملي برايش رخ داده بود. طبق صحبتي که با جراح وي داشتم وي تا دو تا سه هفته ديگر مي‌تواند به ميادين بازگردد ولي نکته حائز اهميت اين است که وقتي براي يک بازيکن از اين گونه فلزها استفاده مي‌شود بايد حتي تا يک سال و گاهي مواقع بيشتر محافظت کرد. به همين منظور با يک شرکت ايراني صحبت‌هايي را انجام داديم تا تيموريان در بازي‌هاي آينده‌اش از اين محافظ مخصوص استفاده کند تا پس از آن فلز مورد نظر از دست او خارج شود.

نوروزي در پايان تاکيد کرد: خوشبختانه مصدوم ديگري در ترکيب تيم استقلال وجود ندارد و ما اميدواريم اين روند تا پايان فصل ادامه داشته باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها