کد خبر: ۲۰۹۲۳۵
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: اميد نمازي با حضور در تيم ملي ايران و همکاري با کي‌روش شناخته شد.
علي کفاشيان در حاشيه تمرين تيم ملي در جمع خبرنگاران در مورد بازي با کويت گفت: مقابل کويت که تيم آساني نبود خوب بازي کرديم. ما هميشه مقابل کويت مشکل داشتيم اما بازيکنان ما بدون استرس بودند و مصمم بازي کردند و به پيروزي رسيدند.

به گزارش فارس، کفاشيان در مورد ديدار با گينه گفت: گينه از تيم‌هاي خوب است که هدف اصلي کادر فني و کي‌روش را تامين مي‌کند. کي‌روش از ما خواسته بود با يک تيم آفريقايي بازي کنيم که شبيه به نيجريه باشد. اميدوارم بازيکنان ما در آزمون فردا خودشان را خوب نشان دهند.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه عادل فردوسي‌پور در برنامه 90 به فدراسيون کنايه زد و گفت: ژاپن با هلند و اسپانيا بازي مي‌کند و ما با گينه، گفت:‌اين صحبت‌ها فريب رسانه‌اي است. ما با برزيل و روسيه هم بازي کرديم. اما کادر فني ما مي‌خواهد با تيم‌هايي بازي کند که اهدافش را تامين کند. ضمن اينکه آن فدراسيون‌ها پول فراوان دارند و با برگزاري چنين مسابقاتي درآمدشان هم بيشتر مي‌شود. اما ما چنين پول‌هايي نداريم که خرج کنيم ضمن اينکه از نظر فني هم چنين نياز نداريم. کي‌روش تا کنون يک بار هم از ما نخواسته است که با تيم‌هايي قدرتمند مثل برزيل و اسپانيا بازي کنيم. او همواره نام 5-6 تيم را به ما گفته و ما با همه آنها ارتباط برقرار کرديم و تلاش کرده‌ايم تا با يکي از آنها بازي برگزار کنيم. کي‌روش اعتقاد دارد که بايد در جام جهاني حضوري خوب داشته باشيم.

کفاشيان در مورد استعفاي نمازي و جدايي اين مربي از تيم ملي گفت: چند بار هم گفته‌ام سه سال پيش کي‌روش ايشان را دعوت کرد تا در تيم ملي ايران کار کند و در اين سه سال نمازي يک بار هم پيش من نيامد و بگويد که مشکلي دارد. فقط از طريق ايميل استعفايش را اعلام کرد و رفت و ما هم از طريق ايميل گفتيم با استعفايش مخالف هستيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه کي‌روش او را با تدارکات تيم ملي مقايسه کرده است، گفت: من بالاترين مرجع فدراسيون فوتبال هستم. نمازي يک بار هم پيش من نيامد که بگويد مشکلي دارم نمازي با حضور در تيم ملي وکنار کي‌روش نمازي شد و شناخته شد. پيش از آن کسي نمازي را نمي‌شناخت. او حتي 20 روز پيش نامه‌اي به من نوشت و گفت اگر ممکن است يک ماه از حقوقم را بدهيد. نامه‌اش هم موجود است حتما مي‌خواست برود که چنين نامه‌اي نوشته است. گاهي اوقات ممکن است انسان مشکل داشته باشد و ما مي‌توانيم اين مشکل را پيگيري کنيم.

وي در مورد اينکه کي‌روش خواهان پيگيري کميته حقوقي براي قرارداد نمازي شده است، گفت: به هر حال ما اين مسئله را پيگيري مي‌کنيم. اگر ما مي‌خواستيم قبل از جام جهاني او را کنار بگذاريم او از ما خسارت مي‌گرفت. بنابراين اکنون اين حقوق فدراسيون است که بايد پيگيري شود. من نمازي را دوست دارم و برايش احترام قائلم اما بايد به اصول‌مان پايبند باشيم. نمي‌شود که مربي همين طوري تيم را ول کند و برود واستعفا بدهد. اين روش درستي نيست.

کفاشيان در مورد اينکه ظاهرا باشگاه‌هاي خارجي براي اينکه ملي‌پوشان را در اختيار بگذارند، خواستار پول شد گفت: ما به اين فدراسيون‌ها نامه نوشتيم که البته پاسخي ندادند و وقت هم تعيين کرديم تا به اتفاق کي‌روش به اين کشورها برويم اما تا حالا درخواست پول نکرده‌اند. از آن کشورها مي‌خواهيم که با ما همکاري کنند. به هر حال ما نماينده آسيا هستيم و آنها هم در آسيا حضور دارند و بايد موقعيت‌مان رادرک کنند. با رؤساي فدراسيون‌هاي آنها صحبت مي‌کنيم. باشگاه‌ها هم حق دارند که بابت پولي که داده‌اند از بازيکنشان استفاده کنند. هفته آينده اين مسئله مشخص مي‌شود.

وي ادامه داد: ما هم بايد به حرف‌هايي که مي‌زنيم پايبند باشيم. اينکه نکونام پيشنهاد 5 ميلياردي دارد و به او بگوييم که اين پول را نگير و در ايران بمان و او هم قبول کند و بعد نتوانيم همان پولي را که گفته‌ايم را هم به او بدهيم. جباري، نکونام و جباري به همين دليل رفتند. ما بايد آنها را حمايت مي‌کرديم تا مي‌ماندند.

وي در مورد ملي‌پوشاني که در ليگ قهرمانان آسيا با باشگاه‌هاي ايراني قرار دارند، گفت: آنها را يک کاري مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه گفته شده جاي کفاشيان و کي‌روش عوض شده و بحث زيرساخت‌ها هنوز مشکل دارد و بعيد است کي‌روش بعد از جام جهاني بماند، گفت: کي‌روش هم اکنون هم پيشنهادات بهتري دارد. اما با علاقمندي مانده است و کار مي‌کند. بنابراين مبلغي را که مي‌خواهد را بايد به او بدهيم. 6 سال است که زمين کمپ را ترميم نکرده‌ايم. يک و نيم تا دو ميليارد براي اين مسئله بايد هزينه کنيم. بايد مرکز بدنسازي را درست کنيم. شرايط را براي بدنسازي آماده کنيم. در 4 سال گذشته هيچ اتفاقي نيفتاده. من چطور مي‌توانم قول بدهم ظرف چند ماه اين را درست کنم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد وضعيت دو باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: اگر دست من باز بود به اين دو باشگاه کمک مي‌کردم. حالا ببينيم در روند خصوصي‌سازي چه اتفاقي مي‌افتد اگر خوب بود شايد ما هم خصوصي شديم. اين دو باشگاه تنور فوتبال ما را گرم مي‌کنند. همه باشگا‌ه‌ها به جايي متصل هستند. نمي‌شود که باشگاه روي هوا باشد. آقايان اين را بنويسيد. درآمدهاي اين دو باشگاه فقط 30 تا 35 درصد از هزينه‌هاي اين دو باشگاه را تامين مي‌کند. آنها که من من مي‌کنند نمي‌توانند با درآمد اين دو باشگاه هزينه‌ها را تامين کنند.

وي در مورد سرمربيگري تيم اميد گفت:‌در حال مذاکره باوينگادا هستيم و شابد با او به توافق برسيم.

وي در مورد شايعه سرمربيگري ويرا و ماتئوس در تيم اميد گفت: ويرا که ديروز خيلي عصباني بود و کار خيلي بدي هم انجام داد. ماتئوس کي‌ هست؟

وي در مورد مصدوميت خودش گفت: من به دليل سرماخوردگي کمي آسيب ديده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها