کد خبر: ۲۰۹۲۲۶
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم‌ملي فوتبال ايران گفت: هيچ بازيکني نمي‌تواند بگويد در تيم‌ملي فيکس بازي مي‌کند.
سيدجلال حسيني پيش از شروع تمرين تيم‌ملي در جمع خبرنگاران گفت: بازيکنان ما ديروز بازي خوبي انجام دادند که با برد همراه شد بازي فردا سخت‌تر از بازي با کويت است و اميدوارم استارت خوبي براي جام جهاني بزنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه تاکتيک تيمي ما مقابل کويت خوب نبود گفت: فوتبال همين است بازيکنان فقط دو سه روز کنار هم تمرين کرده بودند و طبيعي است که اين اتفاق بيفتد اما با اين وجود خوب بازي کردند و سه امتياز را گرفتند.

حسيني در مورد بازي با گينه گفت: هر بازي تدارکاتي براي تيم‌ملي مفيد است. بازي با گينه با مسابقه نيجريه برابري مي‌کند حالا يک کم بالا و پايين دارد.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اينکه بعد از اين اردو تمرينات تيم‌ملي تعطيل مي‌شود و اين روند باعث اختلال در کار تيم‌ملي نمي‌شود گفت: به هر حال شرايط ليگ اينطور ايجاب مي‌کند و بايد ليگ هم برگزار شود ضمن اينکه ما سه اردوي ديگر هم داريم. اردو در آفريقاي جنوبي، اروپا و خود برزيل.

وي در مورد اينکه در تيم‌ملي فيکس بازي خواهد کرد گفت: اينجا تيم‌ملي است و با فوتبال باشگاهي فرق مي‌کند اينجا نمي‌تواني بگويي که فيکس بازي مي‌کني هيچ بازيکني نمي‌تواند بگويد در ترکيب اصلي تيم‌ملي قرار دارد کادر فني در مورد ترکيب اصلي تيم تصميم‌گيري مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها