کد خبر: ۲۰۹۲۱۷
زمان انتشار: ۲۳:۱۱     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
مدافع سپاهان خبر مذاکره‌اش با استقلال و پرسپوليس را تکذيب کرد و گفت: اين اخبار شايعه است.

هادي عقيلي در مورد بحث جدايي اش از سپاهان و مذاکره با استقلال و پرسپوليس براي فصل آينده گفت: معمولا در فصل نقل و انتقالات چنين خبرهايي مطرح مي شود ولي مذاکره اي با استقلال و پرسپوليس نداشتم و اين مسائل در حد شايعه است. فصل گذشته زماني که در قطر بودم، زود تصميم گرفتم که به سپاهان بيايم ولي باور کنيد الان تصميمي براي فصل بعد نگرفته‌ام، در ضمن وضعيت اکثر تيم ها براي فصل بعد مشخص نيست.

به گزارش تسنيم، وي در خصوص شرايط فعلي سپاهان بعد از باخت به السد قطر تاکيد کرد: متاسفانه باخت بدي در قطر داشتيم ولي اين اولين مسابقه ما بود و 5 بازي ديگر باقي مانده است. سپاهان در آسيا تيم بزرگي است و مي داند چگونه خودش را جمع کند. بازي بعدي براي ما بسيار حائز اهميت است و براي صعود بايد امتيازهاي بازي هاي خانگي را بگيريم. اين باخت تاثيري در روحيه ما نمي گذارد و براي جبران شکستي که داشتيم تلاش مي کنيم.

عقيلي در پاسخ به اين سوال که آيا سپاهان مي تواند امسال قهرمان ليگ شود گفت: روي کاغذ شانس داريم ولي بايد منتظر نتايج ديگر مدعيان باشيم. اگر نتايج تيم هاي بالايي به سود ما باشد مي توانيم شانس داشته باشيم به شرطي که 3 بازي آخر خود را ببريم. نمي توان با قاطعيت از قهرماني سپاهان حرف زد ولي تا آخرين هفته تلاش مي کنيم. شانس فولاد از بقيه مدعيان بيشتر است و بايد ديد شرايط چگونه خواهد شد. فقط اميدوارم فصل بعد هم سهميه آسيا را به دست آوريم.

او در پايان در مورد تيم ملي و اينکه احتمال مي دهد دوباره به جمع شاگردان کارلوس کي روش برگردد اظهار داشت: من در مورد تيم ملي صحبت نمي کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها