کد خبر: ۲۰۹۱۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی تیم بسکتبال صنایع ماهشهر با تاکید بر این موضوع که برگزاری لیگ به شکل کنونی که یک مرحله به رقابت‌ها اضافه شده برای تیمش خوب نبوده گفت: تمام سعی ما این است که از تمام توانایی بازیکنانمان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی توفیق پس از شکست تیمش در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی با مهرام پرفشار بود و در نهایت آنها با استفاده از قدرت بازیکنانشان توانستند برنده میدان باشند. تمام تلاش ما این بود که کم اشتباه ظاهر شویم و بتوانیم به خوبی از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. در مقاطعی از بازی خوب کار کردیم اما در نهایت مهرام توانست با قدرتی که دارد بازی را به سود خودش تمام کند. در کل معتقدم تا جایی که می‌توانستیم خوب کار کردیم و باید برای دیدار بعدی برابر همیاری زنجان آماده شویم.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع ماهشهر با اشاره به دشواری دیدار با همیاری زنجان بیان کرد: همیاری تیم خوبی است که از بازیکنان و کادرفنی قدرتمندی استفاده می‌کند. آنها برای کسب نتیجه به ماهشهر می آیند و باید با هوشیاری زیادی برابرشان بازی کنیم. باید در این دیدار خانگی برنده شویم.

او در پاسخ به این سوال که نحوه برگزار لیگ و انجام مرحله دوم را چطور ارزیابی می‌کند؟ بیان کرد: به نظر من این نوع بازی برای تیم‌هایی چون صنایع ماهشهر که جیب پرپولی ندارند مناسب نیست. ما همانند تیم‌های متومل نیستیم که با پولی که داریم قهرمانی را بخریم و به همین دلیل با توجه به برنامه‌ریزی که داشتیم پیش رفتیم اما حالا تا دوماه زمان لیگ بیشتر شده و هزینه‌های ما نیز بالا رفته است. ما قرار داشتیم که لیگ تا پایان اسفند تمام شود اما حالا به خرداد رسیده و ما باید هزینه‌ای مضاعف داشته باشیم.

توفیق ادامه داد: ما از نظر مالی توان زیادی نداریم که بخواهیم همانند تیم‌های قدرتمند کار کنیم. حالا باید در اندیشه تمدید قرارداد بازیکنان باشیم و این شرایط را برای ما سخت می‌کند. این مساله به تیم ما فشار آورده و ای کاش همان قرار نخستمان عملی می‌شد.

سرمربی تیم صنایع ماهشهر در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید همچنان عملکرد فردی در تیمتان وجود دارد؟ بیان کرد: من به این موضوع از دیدی دیگر نگاه می‌کنم. ما هم اکنون طبق وضعیتی که در تیم داریم سیستم‌های تاکتیکی را انجام می‌دهیم. شرایط به گونه‌ای است که گاهی با تغییر یک بازیکن اُفت زیاد پیدا می‌کنیم و باید سعی کنیم تا برنامه‌هایمان تغییر کند. درباره عملکرد فردی بازیکنان باید بگویم چرا این بسکتبالیست‌های در فصل‌های قبلی چنین عملکردی نداشتند؟ سعی ما این است تا بتوانیم از تمام توان و پتانسیل بازیکنان در پست مخصوصشان استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم. اینکه بازیکنان من در لیست بهترین‌های هفته هستند از همین موضوع است که ما سعی کردیم از تمام پتانسیل بازیکنانمان استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها