کد خبر: ۲۰۹۰۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
مدير‌عامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: از قول‌هايي که شوراي شهر تبريز مبني بر کمک به باشگاه داده است کلافه شده‌ايم زيرا تاکنون هيچ گونه کمکي به ما نشده است.

جمشيد نظمي در خصوص وعده‌هاي شوراي شهر مبني بر کمک مالي به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بايد متذکر شوم شوراي شهر تبريز به باشگاه تراکتورسازي قول داده‌اند که به جهت موفقيت تيم به اين باشگاه کمک مالي صورت گيرد ولي تاکنون هيچ گونه کمکي نشده است.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز در ادامه افزود: بايد بگويم خسته نشده‌ام، کلافه شده‌ام از بس وعده‌هاي بدون عمل شنيده‌ام در واقع اعلام مي کنم در چنين شرايطي که باشگاه در جبهه حساس يعني ليگ برتر و جام باشگاه‌هاي آسيا مبارزه مي‌کند ضرورت دارد که شوراي شهر بيشتر به ما رسيدگي کند.

نظمي اضافه کرد: به "ششگلاني" و "جعفري" از اعضاء شوراي شهر و حامي باشگاه تراکتور گفته‌ايم هرچه سريعتر پيگير مسائل اداري کمک به باشگاه تراکتور شوند.

وي در مورد بازي تيمش مقابل الاتحاد تصريح کرد: بازي خوبي بود و ما توانستيم برنده شويم بازيکنان ما فداکارانه بازي کردند و مزد بازي خوبشان را گرفتند.

مدير‌عامل باشگاه تراکتور‌سازي تبريز با اشاره به بازي بعدي تيمش عنوان کرد: بازي بعدي ما 21 اسفند در کشور قطر و مقابل لخوياي اين کشور برگزار مي‌شود و ما با آمادگي کامل به مصاف اين تيم مي‌رويم.

نظمي بيان داشت: به طور قطع شعار برد نمي‌دهيم ولي اميدواريم پيروز شويم.

وي درخصوص شناخت تيمش از تيم لخويا گفت: به طورحتم توني از اين تيم شناخت دارد و بازيکنان تراکتورسازي را براي برد مقابل لخويا به ميدان مي‌فرستد و ما نيز امکانات و مساعدت مالي را در اختيار اين تيم قرار مي‌دهيم.

نظمي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم که مسئولان با کمک به تراکتورسازي، اين تيم افتخارآفرين خطه آذربايجان که افتخار تبريز است را به قله‌هاي موفقيت و افتخار برسانند و وعده‌هايشان توام با عمل باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها