کد خبر: ۲۰۹۰۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
 مشاور نخست وزیر عراق سخنان منسوب به خود را که یک روزنامه آمریکایی به نقل از وی علیه سوریه بیان کرده بود، قویاً تکذیب کرد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، «علی الموسوی» امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه، خبر روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز را تکذیب کرد.
 
مشاور نوری المالکی نخست وزیر عراق، تاکید کرد که کشورش هیچ ‌وقت از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نخواسته است که از منصب خود کناره‌گیری کند.
 
نیویورک تایمز روز گذشته سه‌شنبه به نقل از موسوی اعلام کرده بود که «دولت عراق خیلی وقت است که از اسد خواسته است کناره‌گیری کند».
 
سوریه از ماه مارس گذشته با پدیده گروهک‌های مسلحی روبه‌روست که کشورهای غربی به بهانه مقابله ارتش سوریه با آن و کشته شدن مردم به دست نیروهای تروریستی، خواستار کناره‌گیری بشار اسد هستند.
 
علی الموسوی تاکید کرد: این سخنان درست نیست... این، شیوه دولت عراق نیست که در امور داخلی دیگر کشورها دخالت کند و هیچ گاه از کسی نخواسته است که از منصب خود کناره‌گیری کند.
 
مشاور نوری مالکی تصریح کرد: کاملا این موضوع را رد می‌کنم.
 
نیویورک تایمز روز گذشته سخنانی را به الموسوی منسوب کرد و به نقل از وی نوشت: خیلی وقت است که دولت عراق از اسد خواسته است کناره‌گیری کند. خیلی وقت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها