کد خبر: ۲۰۸۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
این حرکت اعتراض آمیز که از ساعت 7 صبح چهارشنبه آغاز و تا سه ساعت ادامه می یابد، برای درخواست حل بحران بحرین، بازگشت افراد اخراج شده به کارهای خود، آزادی بازداشت شدگان، و اجرای اصلاحات سیاسی، برگزار می شود.

به گزارش 598 به نقل از شیعه آنلاین، انقلابیون بحرین روز گذشته فراخوانی تحت عنوان «محاصره منامه» صادر کردند که به موجب آن امروز چهارشنبه منامه پایتخت بحرین را به محاصره خود درآورند.

گفته می شود صدور این فراخوان با خشم و واکنش شدید رژیم آل خلیفه مواجه شده است.

انقلابیون بحرین در این فراخوان از مردم دعوت کردند چهارشنبه  با خودروهای خود به مرکز منامه بیایند، و در این حرکت اعتراضی و مسالمت آمیز که «محاصره منامه» نامیده شده، شرکت کنند.

گفتنی است این حرکت اعتراض آمیز که از ساعت 7 صبح چهارشنبه آغاز و تا سه ساعت ادامه می یابد، برای درخواست حل بحران بحرین، بازگشت افراد اخراج شده به کارهای خود، آزادی بازداشت شدگان، و اجرای اصلاحات سیاسی، برگزار می شود.

بدین ترتیب، «محاصره منامه» دو روز پیش از انتخابات میان دوره ای پارلمانی برگزار می شود. این انتخابات که همه گروه های سیاسی مخالف آن را تحریم کرده اند، شنبه آینده 24 سپتامبر برگزار می شود.

در مقابل هیأت نظارت بر اطلاع رسانی رژیم آل خلیفه، در واکنشی شدید به این فراخوان، آن را تشویق تظاهرکنندگان برای بستن راه های اصلی و اتوبان ها در پایتخت دانست.

قابل ذکر است شاهزاده «عبدالعزیز مبارک آل خلیفه» مشاور رسانه ای دولت بحرین، تاکید کرد که این فراخوان موجب بسته شدن راه های اصلی منامه می شود، و یاد آور اقدامات مخالفان در اواخر فوریه و اوایل مارس گذشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها