کد خبر: ۲۰۸۷۴۱
زمان انتشار: ۲۳:۳۷     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: به مرحله‌اي رسيديم که ديگر بايد روي جام‌جهاني تمرکز کنيم.
جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل کويت در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا، در مورد اينکه بازي تدارکاتي چقدر مي‌تواند تيم ملي را براي جام جهاني آماده کند، گفت: به نظر من بازي تدارکاتي و بازي‌هايي که به صورت رسمي داشتيم مي‌توانند به ما درس دهند و مفيد هستند. به مرحله‌اي رسيديم که بايد روي جام جهاني تمرکز کنيم. به جام ملت‌ها صعود کرديم. هر بازي و تمرين مي‌تواند به ما در کسب آمادگي بيشتر و اعتماد به نفس بهتر براي حضور در جام جهاني کمک کند.

به گزارش فارس، وي افزود: يک گروه قوي داريم، حضور در اين بازي ها مي‌تواند سرنوشت فوتبال کشور را عوض کند. بايد خوب تمرين کنيم تا سربلند از جام جهاني خارج شويم.

کاپيتان تيم ملي فوتبال در مورد اينکه تيموريان بارها در استقلال و تيم ملي بازي کرد و نبود اين بازيکن در مسابقه فردا چقدر تاثير دارد، گفت: از اتفاقي که براي تيموريان افتاد متاسف هستم. بازيکن خوبي را از دست داديم. او دوست خوب من و يک بازيکن اثر گذار است. جانشينان بايد تمام تلاش خود را انجام دهند، هر بازيکن به اندازه خودش تلاش مي‌کند. تيموريان هميشه براي باشگاه و تيم ملي موثر بوده است اميدوارم هرچه زودتر سلامتي خود را به دست بياورد که سلامتي از هر چيز مهمتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها