کد خبر: ۲۰۸۷۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشکلات مالي هنوز وجود دارد و ماشين‌هايي که 6 ماه پيش گرفته‌ايم مشکلاتش حل نشده است.
رضا نورمحمدي در خصوص مصدوميتي که اين روزها با آن دست و پنجه نرم مي‌کند، گفت: متأسفانه با پارگي ران پا مواجه شدم که ديروز از آن MRI گرفتم و اين موضوع مشخص شد و بايد استراحت مطلق داشته باشم و فقط فيزيوتراپي کنم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: پزشک تيم با من در اين باره صحبت کرد و گفت سعي مي‌کنيم تا اردوي مازندران تو را براي حضور در تيم آماده کنيم تا بتواني تمرين کني.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در مورد وضعيت تمريني اين تيم در روزهايي که ملي‌پوشانشان به علت حضور در تمرينات تيم ملي غايب هستند، اظهار داشت: با نفراتي که در تمرين هستند خيلي منظم مشغول تمرين هستيم و متأسفانه يا خوشبختانه ملي‌پوشان ما زياد هستند و از نظر هماهنگي کار کمي سخت است ولي فکر مي‌کنم در اردوي ساري و ارمنستان بتوانيم به آمادگي لازم برسيم.

وي در خصوص اينکه گفته مي‌شود احتمال لغو اردوي ارمنستان وجود دارد، تصريح کرد: لغو هم شود، کاري نمي‌توان کرد. امسال به هر نحو از اين نظر در فشار بوديم و تا الان هم وجود داشته و براي ما موضوع عجيبي نيست.

نورمحمدي ادامه داد: مشکلات مالي هنوز وجود دارد و حتي ديروز هم در صحبت‌هايمان گفتيم که ماشين‌هايي که 6 ماه پيش گرفته‌ايم مشکلاتش حل نشده و کسي هم پاسخگو نيست و همه مشکلات را گردن ديگري مي‌ اندازند. ما هم اين وسط دور خودمان مي‌چرخيم و انگار بعضي‌ها منتظر هستند تا بازي‌ها تمام شود و خيالشان راحت شود.

نورمحمدي در مورد اينکه پرسپوليس چقدر شانس قهرماني دارد، گفت: انشاء‌الله اين 3 بازي را ببريم و تيم‌هاي ديگر امتياز از دست بدهند، مي‌توانيم قهرمان شويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها