کد خبر: ۲۰۸۶۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال کويت گفت: براي بازي راگبي به ايران نيامديم و زمين خوبي در اختيار ما قرار نگرفت.

ژوروان ويرا در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل ايران در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا گفت: در ابتدا مي خواهم گله‌اي داشته باشم چون 40 دقيقه پشت در منتظر مانديم و يک بازيکن من که مي‌خواهد فردا بازي کند نبايد يک ساعت پشت در منتظر بماند.

به نقل از فارس، وي افزود: بازي فردا فرصت خوبي براي من و کارلوس کي‌روش است که نفرات خود را امتحان کنيم اختلاف امتياز بين دو تيم بسيار زياد است و نمي توانيم جاي خود را عوض کنيم البته نيامديم که اينجا توريست باشيم و مي‌خواهيم رنکينگ کشورمان را در فيفا و آسيا بالاتر ببريم.

سرمربي تيم ملي کويت در ادامه صحبت‌هايش گفت: بازيکناني در اينجا داريم که قبلا در قطر و عمان بازي کرده‌اند و حالا فرصت جديدي دارند. بازيکنان با تجربه ديگري مثل نواف در تيم ما حضور دارند که مي‌توانند فردا کمک زيادي به ما کنند.به تهران آمديم و مي‌خواهيم فوتبال بازي کنيم هدف ما راضي نگه داشتن مردم کشورمان است.

ويرا تأکيد کرد: بار ديگر گله‌ خود را تکرار مي‌کنم چون بايد به ما توجه مي‌شد وقتي تيمي به کويت مي‌آيد خيلي از آنها ميزباني خوبي مي‌کنيم اما زميني که در اينجا در اختيار ما قرار دادند کيفيت خوبي نداشت و نيامديم راگبي بازي کنيم. ما مي خواهيم فوتبال بازي کنيم توقع ما پذيرايي بهتري بود. شما خبرنگاران من را مي‌شناسيد و ايران برايم غريب نيست. زمين‌ها و تيم‌هاي ايران را مي شناسم مي‌شد براي ما شرايط بهتري فراهم کرد. فقط به ما گفتند در کدام زمين بازي‌ کنيد و گزينه‌اي در اختيارمان نگذاشتند اما اگر ايران به کويت بيايد از آنها پذيرايي خوبي خواهيم داشت. نمي‌خواهم اين گله را به يک مشکل بزرگ تبديل کنم اما فقط حس خود را بيان کردم. اگر گله مي‌کنم به خاطر اين است که دوستان زيادي در اينجا دارم سوغاتي زيادي از اينجا براي دوستانم برده‌ام اما حقيقت امروز اين بود.

خبرنگاري گفت فکر نمي‌کنيد بيش از حد به حاشيه مي‌رويد، ايراني ها مهمان نواز هستند و بهتر است از روش تيم خودتان صحبت کنيد، که ويرا پاسخ داد: اين حق من است و مي‌توانم در اينجا صحبت کنم (اين صحبت سرمربي تيم ملي کويت به حالت اعتراض بود)

وي تأکيد کرد: من در خصوص بازي هم صحبت کردم اما شما گوش نکرديد. متاسفانه اين خبرنگار با من اسپانيايي صحبت مي‌کند و من هم اسپانيايي پاسخ او را مي‌دهم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها