کد خبر: ۲۰۸۶۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
روشن ماندن موتور خودروها و ترک چند‌ثانیه‌ای آن از سوی رانندگان فرصت مناسبی بود تا دزدان با شگرد تازه‌ای به سرقت‌های سریالی دست بزنند.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از شبكه ايران،روز 5 دی‌ماه سال جاری مأموران گشت کلانتری 161 ابوذر به راننده جوان که پشت فرمان خودروی لیفان نشسته بود مشکوک شده و با بررسی‌های رایانه‌ای در سیستم پلیس پی بردند لیفان 24 ساعت پیش با شگرد عجیبی به سرقت رفته است.
«عباس» 25 ساله خیلی زود دستگیر شد و وقتی راز تبهکارانه‌اش را فاش شده دید، گفت: روز گذشته با دوستم «علی» سوار بر پراید در حال چرخیدن در خیابان‌ها بودیم که دیدیم راننده لیفان از آن پیاده شده و به سمت صندوق عقب خودرو رفته است در حالی که موتور خودرو روشن بود. «علی» سریع پشت فرمان لیفان نشست و پا به فرار گذاشت.
با این اعتراف‌ها، بازپرس شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی به تعقیب «علی» بپردازند.
مخفیگاه «علی» و دو عضو دیگر به نام‌های «بهزاد» و «مجید» در شهرک ولیعصر شناسایی شد و کارآگاهان در اقدامی غافلگیرانه اعضای این باند را که همگی در یک خانه بودند دستگیر کردند.
تجسس‌ها نشان داد اعضای باند دزدان بعد از سرقت وسایل با ارزش خودروها، آنها را در مناطق مختلف رها می‌کنند و گاهی نیز با حملات خونینی به اجرای توطئه‌شان دست می‌‌زنند، به گونه‌ای که در یکی از سرقت‌هایشان زمانی که راننده خودرو از نقشه دزدان اطلاع پیدا کرده و قصد داشته مانع فرار آنها شود از سوی دزدان هدف چاقو‌ قرار گرفته است و سرانجام با دخالت مردم، دزدان پیاده فرار کرده‌اند.
بنا بر این گزارش با توجه به گستردگی اقدام‌های تبهکارانه این باند، بازپرس پرونده با تقاضای انتشار عکس چهار دزد جوان از کسانی که با این روش مورد دستبرد قرار گرفته‌اند خواست به پایگاه 8 پلیس آگاهی مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها