کد خبر: ۲۰۸۶۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲

مدافع تیم ملی می گوید بزرگ‌ترین افتخار هر بازیکنی بازی در جام جهانی است، اما فرقی ندارد که چه کسی برای ایران در جام جهانی بازی کند، بلکه مهم موفقیت تیم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید جلال حسینی در باره شرایط اردوی تیم ملی پیش از دیدار با کویت گفت: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. در این اردو بازیکنان بیشتری حاضر هستند و دو، سه نفر هم فردا به ما اضافه می‌شوند. دو بازی پیش‌رو داریم که استارت کار ما خواهد بود و امیدوارم در آن موفق شویم.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش این دیدار می‌تواند محک خوبی برای تیمش باشد، اظهار کرد: قطعا این بازی می‌تواند به ما کمک زیادی کند. همه چیز خوب است و بعد از دیدار با کویت به مصاف گینه خواهیم رفت.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه احساسی از این که نماینده ایران در جام جهانی خواهد بود، دارد؟ بیان کرد: بازی کردن در جام جهانی بزرگ‌ترین افتخار هر کسی است. ما بازی‌های سختی را در آنجا داریم، اما خوشحالم که به آرزویم که بازی در جام جهانی است، می‌رسم.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت مصدومیتش چگونه است؟ عنوان کرد: یک مصدومیت داشتم و البته الان هم دارم و با کارهایی که انجام می‌دهم امیدوارم که هر چه سریع‌تر برطرف شود.

حسینی در پایان و در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است در جام جهانی فیکس باشد؟ گفت: فرقی ندارد که چه کسی بازی کند، در هر حال تصمیم گیرنده کی‌روش است و امیدواریم تیم ملی موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها