کد خبر: ۲۰۸۵۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
تمرين صبح امروز استقلال تنها با حضور 9 بازيکن در مجموعه انقلاب برگزار شد.

 

تمرين بدنسازي صبح امروز تيم فوتبال استقلال از ساعت 10 و 30 دقيقه در زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب با حضور تنها9 بازيکن از اين تيم آغاز شد.

به نقل از فارس، در تمرين امروز سياوش اکبرپور، عليرضا نيکبخت واحدي،‌آرش برهاني، حنيف عمران‌زاده، پژمان نوري، مجيد غلام‌نژاد، کبه، توني، از ساعت 10 و 30 دقيقه کار خود را آغاز کردند و مهدي نظري ديرتر به جمع آبي‌پوشان ملحق شدند. نظري به علت اشتباه در محل برگزاري تمرين ديرتر به زمين گلف رسيد. او فکر مي‌کرد تمرين آبي‌پوشان در سالن بدنسازي مجموعه انقلاب است.

* امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال پس از يک ساعت تمرين زمين را ترک کرد.

* پژمان نوري که ديرتر از ساير بازيکنان به محل تمرين رسيده بود، با واکنش اکبرپور مواجه شد که به شوخي به او گفت ساعت چند در زمين حاضر شده است؟

* ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال در خصوص غيبت بازيکنان در تمرين امروز اظهار داشت: اولادي موبايلش را جواب نمي‌دهد و نمي‌دانم چرا در تمرين حضور ندارد و ايمان مبعلي و ايمان باصفا به علت مصدوميت به کلينيک مراجعه کردند. سيدمهدي رحمتي در سالن بدنسازي تمرين مي‌کند. محمد قاضي به دنبال کارهاي اداري ماليات خود است. با مدير برنامه‌هاي ساموئل هم تماس گرفتيم و گفتيم زودتر خود را به ايران برساند. به او مرخصي 5-6 روزه داده بوديم که قرار شده زودتر به ايران بازگردد و احتمالا تا فردا و پس فردا در تمرين خواهد بود.

وي در خصوص غيبت حسيني گلر دوم اين تيم يادآور شد: قرار بوده حسيني به همراه نظري از شيراز بيايد که مهدي نظري به تمرين رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها