کد خبر: ۲۰۸۵۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتسال گيتي پسند گفت: از همان ابتداي فصل بسياري از افراد در داخل استان سعي کردند تيم گيتي پسند نتيجه نگيرد که خوشبختانه موفق نشدند.

 

رضا لک اظهارکرد: بعد از گذشت 22 هفته، تيم فوتسال گيتي پسند در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و خوشبختانه وضعيت مصدومان تيم روبه بهبودي است. در چند هفته گذشته نتايج بسيار خوبي گرفتيم و توانستيم فاصله خود با تيم دبيري در صدر جدول را به يک امتياز برسانيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: بعد از شکست برابر تيم دبيري تبريز اتفاق‌ خوبي در تيم ما افتاد و بازيکنان هم قسم شدند که نتايج بد گذشته را جبران کنند. به 3 بازي آينده بسيار اميدواريم چرا که در اين 3 بازي 2 بازي در خانه داريم. 3 بازي آينده تيم گيتي پسند در برابر تيم‌هاي راه ساري، شهرداري ساوه و منصوري قرچک است که اميدوارم 9 امتياز لازم را کسب کنيم.

سرمربي تيم فوتسال گيتي پسند در پاسخ به اين سوال که چرا گيتي پسند نتايج خوبي در اواسط فصل کسب نکرد، گفت: عمده‌ترين مشکل تيم از همان ابتدا مسايل حاشيه‌اي بود که برخي در صدد بودند تمرکز تيم را برهم بزنند. البته تيم ما بازيکنان ملي پوش زيادي دارد که در اختيار تيم ملي بودند و مدت زيادي در مسابقات چين حضور داشتند. بعد از اين مسابقات ملي، چند بازيکن اصلي تيم از جمله محمد کشاورز و طاهري مصدوم شدند و در 6 هفته ابتدايي در کار تاکتيکي تيم خلل وارد شد.

لک با بيان اينکه تيم از نظر روحي رواني روز به روز بهتر شد، تصريح‌کرد: همانطور که گفتم خيلي‌ها دوست نداشتند در اين فصل گيتي پسند نتيجه بگيرد. براي مثال هفته گذشته قبل از بازي با ميثاق در داخل استان بسياري از سايت‌ها عليه بازيکنان ملي پوش گيتي پسند موضع گرفتند تا تمرکز بازيکنان را بر هم بزنند که به لطف خدا در اين امر موفق نشدند. به هر حال مشکلات زيادي داشتيم هنوز هم داريم، اما با تلاش بازيکنان اميدوار به قهرماني در ليگ هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها