کد خبر: ۲۰۸۵۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
گروهی از افسران امنیتی قصد دارند با حضور در حاشیه مراسم اسکار که امروز برگزار می‌شود، تجمعی اعتراض‌آمیز داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598 ، مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اتحادیه کارمندان خدماتی متحد غرب (SEIU)، از انتخاب آکادمی اسکار در مورد پیمانکاران امنیتی برای این مراسم شاکی است. این گروه روز جمعه نیز به همین دلیل جلوی تئاتر دالبی تجمع کرده بود.

آکادمی اسکار برای تامین امنیت این مراسم با گروه متخصصان صنعت امنیت قرارداد امضا کرده و همین امر اعتراض اتحادیه کارمندان خدماتی متحد غرب را به دنبال داشته است.

اتحادیه SEIU در گذشته نیز چندین بار علیه گروه متخصصان صنعت امنیت اعتراض کرده بود. به گفته SEIU گروه متخصصان صنعت امنیت، حقوق ساعتی خوبی به کارمندانش پرداخت می‌کند، اما بیشتر آنان را نیمه وقت نگه می دارد و هیچ گونه مزیت های ویژه ای به آنها اعطا نمی کند.

یکی از سخنرانان گروه متخصصان صنعت امنیت این ادعا را رد کرد و گفت: باور ما بر این است که این اتحادیه نمی تواند چیز بیشتری از آنچه که ما به آنها ارایه می کنیم، به آنها پیشنهاد دهد.

آکادمی اسکار هنوز پاسخ سریعی به این اعتراضات نداده است. این تنها اعتراضی نیست که قرار است روز یکشنبه در مراسم اسکار انجام بگیرد. همانند سال گذشته، جامعه VFX (جلوه های ویژه تصویری) نیز چنین اعتراضی را برنامه ریزی کرده است. این جامعه روز جمعه نیز در اعتراض به کاهش امکانات خود دست به تظاهرات زده بود.

اتحادیه SEIU نماینده بیش از 40 هزار سرایدار، مامور امنیتی، کارمندان فرودگاه و کارمندان خدماتی دیگر در سراسر ایالت کالیفرنیا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها