کد خبر: ۲۰۸۳۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي اسبق تيم‌ ملي فوتبال کشورمان گفت: اميدوارم کي‌روش ديکتاتور نباشد و مشکلات خانوادگي کساني که اين موضوع را دستمايه قرار دادند تا از تيم ملي بروند، صحت داشته باشد.

 

منصور پورحيدري در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حاشيه‌هايي که در تيم ملي فوتبال به وجود آمده و کناره‌گيري اميد نمازي از مربيگري اين تيم گفت: چون من با اين تيم ارتباطي ندارم در اين زمينه برايم سخت است که بخواهم صحبت کنم. اما تا جايي که مي‌دانم اميد نمازي به دليل مشکلات خانوادگي از تيم رفته و سيموئز هم به همين دليل راهي پرتغال شده است و فکر مي‌کنم بهترين کساني که بتواند در مورد اين کناره‌گيري‌ها صحبت کند همين دو نفر باشند. اما اميدوارم حالا که به جام جهاني نزديک شديم، امکانات مالي فدراسيون خوب شده، اردوهاي خوب برگزار مي‌کنيم، وضع فوتبال خوب شده و اين همه فشاري که تحمل کرده‌ايم تيم در آرامش باشد چون در آستانه جام جهاني هستيم.

وي درباره اينکه فکر نمي‌کنيد اين حاشيه‌ها در آستانه جام جهاني براي تيم ملي فوتبال مخرب باشد، اظهار داشت: دقيقا همين طور است جرا که ما در حال نزديک شدن به جام جهاني هستيم و حالا که اين همه فشار بازي‌ها روي بازيکنان تحمل شده و اسپانسر آمده بايد اين حاشيه‌ها پشت سر گذاشته شود. البته من اعتقاد دارم بايد همه چيز را به مردم گفت و مردم بايد بدانند در تيم ملي چه مي‌گذرد. با اين همه من اميدوارم مشکلي پيش نيايد اما فکر مي‌کنم شرايط مقداري جالب نيست و فقط مي‌توانم اميدوارم باشم که همه چيز ايده‌آل باشد.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال کشورمان در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود کي‌روش با ديکتاتور مآبي در تيم ملي فعاليت مي‌کند و خيلي‌ها به اين دليل از تيم ملي کنار رفتند، تصريح کرد: من با تيم ملي در ارتباط نيستم که بتوانم در اين باره صحبت کنم و فقط مي‌توانم اميدوار باشم که کي‌روش ديکتاتور نباشد و اميدوارم مشکلات خانوادگي کساني که اين موضوع را دستمايه قرار دادند تا از تيم ملي بروند، صحت داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها