کد خبر: ۲۰۸۱۴۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۲     ۰۹ اسفند ۱۳۹۲

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش: دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص جانشین سیموئز در تیم ملی گفت: او به دلیل اینکه مشکلات خانوادگی داشت از ایران رفت. طبیعی بود او قول داده بود تا جام جهانی کنار تیم باشد اما به دلیل مشکلاتش از کی‌روش اجازه گرفت و فدراسیون هم با رفتنش موافقت کرد. دو تن از مربیان برزیلی تیم کورینتیانس برزیل در اردوی آفریقا به تیم ملی ملحق می‌شوند.

نبی در خصوص حضور صفایی قهرمان کیک‌بوکسینگ جهان که در ادوی تیم ملی گفت: صفایی طلای جهان را دارد و یک مربی رزمی محسوب می‌شود با توجه به اینکه کی‌روش در تیم‌هایی که سرمربی بوده است چنین تجربه‌ای داشته از او استفاده خواهیم کرد. صفایی در چند بخش آمادگی فکری، تمرکز، واکنش‌ها و تمرینات در کنار تیم خواهد بود شاید جالب باشد که بدانید رفلکس بازیکنان آرژانتین 9 است و بازیکنان ما برای رسیدن به رفلکسی معقول به تمرین نیاز دارند. صفایی در این اردو تمرینات را مشاهده می‌کند و در آفریقای جنوبی به صورت تمام وقت در کنار تیم خواهد بود و تمرکزش را بر روی حرکات ذهنی و رفلکسی به کار می‌دهد. شاید در اردوهای اتریش و برزیل هم حضور داشته باشد.

نبی در خصوص استفاده از مربیان داخلی در کادر فنی تیم ملی یادآور شد: صحبتی در این مورد با کی‌روش نداشتیم او تمرکزش بر روی موجودی فعلی است و قرار است دو مربی برزیلی به تیم اضافه شوند. یک مربی آرژانتینی هم قرار است از کورینتیانس به تیم اضافه شود.

نکته جالب اینجاست که کفاشیان چند روز پیش اعلام کرده بود دستیار اول کی روش ایرانی خواهد بود اما حالا نبی اعلام می کند هیچ صحبتی با کی روش نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها