کد خبر: ۲۰۸۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
«پس از حضور حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي ـ رئيس سازمان بازرسي کل کشور ـ در جلسه غير علني روز يکشنبه ـ 27 شهريورماه ـ مجلس شوراي اسلامي و ارائه گزارشي از ابعاد مختلف پرونده موسوم به اختلاس 3 هزار ميليارد توماني، برخي نمايندگان محترم مجلس به نقل از وي مطالب و اعدادي را در رسانه‌ها اعلام کردند که بعضا غير دقيق يا ناقص بوده يا با موضوع ديگري خلط شده است.

روابط عمومي سازمان بازرسي کل کشور طي اطلاعيه‌اي، نقل قول‌ها از پورمحمدي را پيرامون اختلاس ميلياردي در جلسه غير علني مجلس، غير قابل استناد اعلام كرد.

به گزارش 598 به نقل از ايسنا در اين اطلاعيه آمده است: «پس از حضور حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي ـ رئيس سازمان بازرسي کل کشور ـ در جلسه غير علني روز يکشنبه ـ 27 شهريورماه ـ مجلس شوراي اسلامي و ارائه گزارشي از ابعاد مختلف پرونده موسوم به اختلاس 3 هزار ميليارد توماني، برخي نمايندگان محترم مجلس به نقل از وي مطالب و اعدادي را در رسانه‌ها اعلام کردند که بعضا غير دقيق يا ناقص بوده يا با موضوع ديگري خلط شده است.

مطالب و اعدادي که برخي نمايندگان مجلس در مصاحبه‌ها و گفت‌وگوي خود با رسانه‌ها به نقل از رئيس سازمان بازرسي کل کشور اعلام کردند، برداشت شخصي آنان از مطالب مطرح‌شده توسط حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي در جلسه غيرعلني 27 شهريور مجلس شوراي اسلامي است و قابل استناد نيست.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها