کد خبر: ۲۰۸۰۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي پرتغالي چلسي معتقد است که بازيکنانش در شرايط سخت خوب کار کردند.

 

ژوزه مورينيو پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل گالاتاسراي در ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: نه تنها مقابل يک باشگاه بزرگ بلکه مقابل بازيکنان بزرگي به ميدان رفتيم. نيمه اول فرصت‌هايي داشتيم که مي‌توانستيم بازي را به سود خودمان به پايان برسانيم. از مهاجمانمان انتقاد نمي‌کنيم اما آنها فرصت داشتند که گل دوم را بزنند و اين بازي را تغيير مي‌داد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: از دو نفر از خطرناک‌ترين بازيکنانم يعني فرناندو تورس و شورل استفاده کردم که هر در نيمه دوم مشکل داشتند اما ما تا زماني که گل خورديم راحت بوديم. نمي‌توانم اعتراضي داشته باشم؛ عملکرد بازيکنان در شرايط سخت خوب بود.

سرمربي چلسي خاطرنشان کرد: از هواداران چلسي مي‌خواهم فقط 10 درصد از کاري را که هواداران گالاتاسراي در اين ورزشگاه انجام دادند، در دور برگشت براي ما انجام دهند. فکر مي‌کنم در نيمه اول بسيار عالي کار کرديم و اين جو را کنترل کرديم.

وي اضافه کرد: هواداران گالاتاسراي فوق‌العاده بودند. اين يکي از نتايجي است که مي‌توانيم از آن راضي باشيم اما بايد تلاشمان را بيشتر کنيم. مي‌دانيم دروگبا چه بازيکني است و رقابت سختي بين او و جان‌تري و گري کيهيل وجود داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها