کد خبر: ۲۰۷۹۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
مسئول خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی اعلام کرد: همین زنان با حضور مستقیم و مؤثر خود، طاغوت را ...
حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یزد، با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی بیان داشت: خانم فائزه هاشمی از وضعیت زنان قبل از انقلاب می گوید؛ اما خطاب به او می گوییم که همین زنان با حضور مستقیم و مؤثر خود، طاغوت را سرنگون کرده و انقلاب اسلامی را آوردند.
وی با اشاره به آمار مطرح شده توسط هاشمی افزود: آیا شما این آمار و ارقام را از نگاه به کدام کشور بیان می کنید و آیا منظور شما ایران بعد از انقلاب است؟!
مسئول واحد خواهران تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد تصریح کرد: تعداد نمایندگان زن مجلس هر چند در ابتدای انقلاب کم بود، ولی در سال های بعد نرخ رشد، درصد داوطلبان زن نمایندگی مجلس طی دوره های اول تا هشتم معادل 355 بوده است که 2.8 درصد افزایش داشته است.
حیدری خطاب به فائزه هاشمی بیان داشت: خانم هاشمی شما که خود نماینده مجلس پنجم بوده اید، حالا ما سواد داریم یا قبل از انقلاب 60 درصد دانشگاه ها را دختران تشکیل می دادند؟ و آیا حالا زنان ما امنیت دارند و با توجه به عزت، کرامت و انسانیشان به آن ها نگاه می شود یا در دوره محمدرضا شاه اینطور بوده است؟
وی تصریح کرد: شما که از حزب کارگزاران و فکر کردن به نمایندگی مجلس صحبت می کنید، آیا اینها برکات انقلاب اسلامی است و یا اینکه حضور رضاشاه این ها را در برداشته است؟!
مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد افزود: بیان همین مباحث نشانه ای از آزادی مطلوبی است که در کشور ما به واسطه انقلاب اسلامی به وجود آمد.
حیدری ادامه داد: این مباحثی است که فمنیسم غرب برای ما به ارمغان آورده، همان تفکر غلط و همان نگاه ابزاری به زن که قبل از انقلاب هم در جان طاغوت رخنه کرده بود.
وی در پایان گفت: ‌خانم هاشمی نگویید انقلاب برای ما کاری نکرد، بگویید ما برای انقلاب چه کردیم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها