کد خبر: ۲۰۷۸۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۷ اسفند ۱۳۹۲

پرسپولیس پس از چهار روز استراحت تمرین‌های خود را شروع کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دور جدید تمرین‌های تیم‌ پرسپولیس برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر پس از چهار روز استراحت امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 12 در این ورزشگاه آغاز شد و سرخپوشان در غیاب ملی‌پوشان خود تمرین سبکی را برگزار کردند.

علی دایی با 20 دقیقه‌ تاخیر در تمرین حاضر شد و با لباس شخصی نظاره‌گر کار شاگردانش شد. او همچنین به گفت وگو با دوربین یکی از برنامه‌های شبکه یک نشست.

ملی‌پوشان پرسپولیس به غیر از سید جلال حسینی در این تمرین غایب بودند، حسینی که مصدوم است با حضور در ورزشگاه درفشی فر برای مداوای آسیب دیدگی‌اش به کلینیک رفت.

علاوه بر ملی‌پوشان، بازیکنانی همچون نیلسون و نورمحمدی هم غایب بودند. ضمن این که محمد دایی و کریم باقری هم در این تمرین حضور نداشتند.

هفت ملی‌پوش پرسپولیس شامل سید جلال حسینی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، رضا حقیقی و پیام صادقیان از روز پنجشنبه برای دیدار با کویت و گینه نو در اردوی تیم ملی شرکت می‌کنند.

پرسپولیس قرار است 10 روز دیگر و با بازگشت ملی‌پوشانش از اردوی تیم ملی، یک هفته‌ در ساری اردو بزند و چند تیم بازی دوستانه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار بعدی خود در لیگ برتر روز هفتم فروردین 93 باید در رشت به مصاف داماش گیلان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها