کد خبر: ۲۰۷۷۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
فهرست تیم ملی برای آغاز تمرینات امشب منتشر می شود و نکته قابل توجه خط خوردن محمد نوری از این فهرست است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، تا قبل از دعوت پیام صادقیان به تیم‌ملی قرار بود محمد نوری یکی از سرخپوشان حاضر در اردوی ملی‌پوشان باشد اما تمرینات دو روز اخیر ملی‌پوشان پرسپولیس در غیاب کاپیتان مجموعه سرخ برگزار شد.

 

کارلوس کی‌روش که چند بازیکن پرسپولیس را با پیامک به تیم‌ملی دعوت کرده بود، بعد از دعوت پیام صادقیان روی نام محمد نوری قلم قرمز کشید.

 

مرحله جدید تمرینات تیم‌ملی از روز پنج‌شنبه (فردا) به صورت رسمی آغاز می‌شود اما کی‌روش طی دو روز گذشته، 7 بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس و احمد آل‌نعمه و رضا نوروزی از نفت تهران و مجتبی جباری و پژمان منتظری از تیم‌های قطری را به میکو، مربی بدنساز تیم‌ملی سپرده و این نفرات در کمپ تیم‌های ملی تمرین کرده‌اند.

 

نکته جالب توجه این است که قرار بود محمد نوری در این تمرینات حاضر باشد. گویا مسئولان فدراسیون به درخواست کی‌روش به نوری هم مثل سیدجلال، بنگر، حقیقی، پولادی و خلعتبری پیامک داده بودند به هوای تعطیلات لیگ برتر از تهران خارج نشوند و در تمرینات تیم‌ملی شرکت کنند اما کی‌روش که پس از آگاهی از آسیب‌دیدگی بیت‌آشور، حسین ماهینی را به جمع ملی‌پوشان پرسپولیس اضافه کرد، در پی دعوت از پیام صادقیان (که سرمربی تیم‌ملی تصور می‌کرد به واسطه ماجرای قلیان در اردوی تیم‌ملی زیر 22 سال از فعالیت در رده ملی محروم است و به همین دلیل با 3 روز تاخیر به اردو دعوت شد) روی نام محمد نوری قلم قرمز کشید تا کاپیتان پرسپولیس اولین خط خورده فهرست جدید کی‌روش باشد.

 

 گویا دلیل اصلی خط خوردن نوری این است که سرمربی تیم‌ملی می‌خواهد بختیار رحمانی را محک بزند. ناگفته نماند فهرست نهایی تیم‌ملی برای آغاز مرحله تازه اردوی آماده‌سازی، امشب پس از بازی‌های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا منتشر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها