کد خبر: ۲۰۷۶۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۱۳     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي آلماني بورسيا دورتموند با تحسين ستاره آرژانتيني بارسلونا اعتراف کرد او را در سطحي بالاتر از کريستيانو رونالدو و فرانک ريبري مي‌بيند.
يورگن کلوپ با معرفي ليونل مسي به عنوان بازيکني که بيشترين تاثيري که روي او گذاشته است، اعتراف کرد اضافه کردن اين مهاجم آرژانتيني به جمع بازيکنانش يکي از خواسته‌هاي او است.

به نقل از تسنيم، کلوپ 46 ساله در گفت‌وگو با نشريه اسپورت اسپانيا در پاسخ به اين سوال که از ميان 3 نامزد نهايي کسب توپ طلاي 2013 (مسي، رونالدو و ريبري) در صورت امکان کداميک را جذب مي‌کرد، اظهار داشت: من مسي را جذب مي‌کردم. البته من شيوه بازي ريبري و رونالدو را هم دوست دارم اما کارهايي که مسي در زمين بازي انجام مي‌دهد محشر است و او در سال‌هاي اخير پيشرفت هم کرده است.

کلوپ در ادامه درباره رويکردش در مربيگري تاکيد داشت درهاي ورود به دورتموند براي تمام بازيکناني که توصيه‌ها و راهنمايي او را مي‌خواهند باز است. وي تصريح کرد: من در حقيقت خودم يکي مثل بازيکنان تيمم هستم. در طول روز تصميمات زيادي مي‌گيرم اما خوشبختانه تيمي را براي خودم ساخته‌ام که مرا مجبور نمي‌کند تمام بار تصميم‌گيري در مورد آن را به دوش بکشم. بسياري از کارشناسان چيزي بيش از آنکه من با 2 چشمانم مي‌بينم را مي‌بينند اما براي من مهم نيست که يک قهرمان تلقي شوم يا خير. من دوست دارم با بازيکنانم رابطه‌اي مانند رابطه ميان 2 همکار برقرار کنم. تا زماني که بتوانم اين کار را انجام دهم، مي‌توانم موفق باشم.

سرمربي زردپوشان وست‌فالن افزود: من مي‌خواهم رابطه خوبي با بازيکنانم داشته باشم اما اگر هر يک از آنها اينطور فکر کند که حق دارد در مورد ترکيب تيم يا نوع تمرينات تصميم‌گيري کند مطمئناً خودش را به دردسر انداخته است. در تمرينات و بازي‌ها حرفي که من مي‌زنم بايد عملي شود اما خارج از آنها مي‌‌توانيد با من مانند هر فرد ديگري برخورد کنيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها