کد خبر: ۲۰۷۶۰۵
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
کميته انضباطي راي خود را درباره دو تيم فوتسال بانوان صادر کرد و همچنين راي کميته استيناف در مورد فيروز کريمي صادر شد.
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم قصر طلايي نوشهر و دانيال ايذه از سري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال بانوان کشور که در تاريخ 23/11/92 قرار بود برگزار شود به دليل عدم حضور تيم دانيال ايذه بدون عذر موجه، اين ديدار برگزار نشد. تيم دانيال ايذه به استناد بند 3 و 9 ماده 21 آئين نامه انضباطي سه بر صفر بازنده و به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

جريمه نقدي براي تيم پرسپوليس مشهد

ديدار دو تيم پرسپوليس تهران و پرسپوليس مشهد از سري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال بانوان که قرار بود 18 بهمن ماه برگزار شود به دليل عدم حضور تيم پرسپوليس مشهد، اين ديدار برگزار نشد. بر همين اساس تيم پرسپوليس مشهد سه بر صفر بازنده اين بازي شد و به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

اعلام راي کميته استيناف درباره فيروز کريمي

راي کميته استيناف درباره درخواست تعليق محروميت فيروز کريمي سرمربي وقت تيم پيکان تهران اعلام شد.

استيناف در خصوص درخواست فيروز کريمي مبني بر بخشش يک جلسه از محروميت هشت جلسه‌اي وي که کميته انضباطي دليل محروميت را ارتکاب رفتار غيرورزشي در بازي تيم‌هاي پيکان و فجر شهيد سپاسي شيراز، دانسته بود، اعلام مي‌دارد بر اساس نامه هيات فوتبال استان قزوين، محروميت وي به تعداد 7 جلسه پس از ثبت قرارداد، با تيم فوتبال آزادي به اجرا درآمده است و با توجه به اظهار ندامت نامبرده و عذرخواهي از عملکردش، کميته استيناف باقيمانده محروميت ايشان به مدت يک جلسه را با استناد به بند ب ماده 29 آيين نامه انضباطي به مدت شش ماه تعليق مي‌کند. اين راي قطعي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها