کد خبر: ۲۰۷۵۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شايعه برکناري سعيد شيريني و اينکه آيا براي سرپرستي با او صحبتي شده، گفت: در اين مورد صحبتي با من نشده هرچند ديگر اين پست را دوست ندارم.

محمود خوردبين در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم،‌ در مورد شايعه پرداخت پول توسط مسئولان گذشته باشگاه پرسپوليس به برخي خبرنگاران، گفت: تا روزي که در پرسپوليس بودم چنين مسائلي را نه ديدم و نه شنيدم، رفاقتي براي همديگر همه کار مي‌کرديم ولي پولي رد و بدل نمي‌شد. نمي‌توانم قبول کنم که چنين اتفاقي افتاده باشد، هر چند افرادي کوچک هستند اين کارها را انجام مي دهند تا معروف شوند.

پيشکسوت پرسپوليس در خصوص آخرين وضعيت اين تيم و تعطيلات يک ماهه ليگ، اظهار داشت: فکر مي‌کنم تعطيلي ليگ براي پرسپوليس خوب باشد و بتوانند در اين وضعيت آمادگي بيشتري را کسب کنند.

خوردبين تصريح کرد: فکر مي‌کنم پرسپوليس بتواند سهميه آسيايي را کسب کند و با توجه به 3 بازي پاياني مدعيان قهرماني، پرسپوليس به احتمال 70،80 درصد قهرمان ليگ مي‌شود.

اين پيشکسوت پرسپوليس درباره شايعه دعوت شدن 7 بازيکن سرخپوش به اردوي تيم ملي،‌ تاکيد کرد: انتخاب 7 بازيکن از پرسپوليس افتخاري براي باشگاه است. اگر نکونام، جباري و منتظري را هم استقلالي بدانيم آنها هم در تيم ملي 7 بازيکن خواهند داشت.

وي در مورد احتمال دعوت پيام صادقيان به اردوي جديد تيم ملي، گفت: صادقيان حالا بايد مثل درخت پربار باشد و افتاده‌تر از گذشته رفتار کند. او بايد مراقب حرکات و زبان خود باشد چون بازيکن فيکس پرسپوليس و يکي از بازيکنان تيم ملي است. از حالا صادقيان حتي در لباس پوشيدن و مدل موي خود هم بايد دقت داشته باشد تا به بازيکن محبوبي تبديل شود چون پتانسيل‌ محبوب شدن را دارد.

خوردبين در واکنش به درگيري لفظي کريمي و مايلي‌کهن با علي دايي، عنوان کرد: به نظر من به خاطر موفقيت پرسپوليس همه بايد مواظب باشند تا حرفي نزنند که به پرسپوليس لطمه بزند. کريمي و مخصوصا مايلي‌کهن بايد صبورتر باشند و مراقب حرف‌هايشان هم باشند.

سرپرست پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شايعه برکناري سعيد شيريني از سرپرستي اين تيم و اينکه آيا براي سرپرستي با او صحبتي شده، اظهار داشت: در اين مورد صحبتي با من نشده هرچند ديگر اين پست را دوست ندارم چون از نظر شخصيت اجتماعي اين پست آسيب ديده است و کلاس آن پايين آمده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها