کد خبر: ۲۰۷۵۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ناپولي پس از توقف برابر جنوا مي‌گويد تيمش در بازي با جنوا فاقد قدرت تمام کنندگي بوده است.

 

ناپولي شب گذشته (دوشنبه) در هفته‌ بيست و پنجم سري A در خانه برابر جنوا با تساوي يک بر يک متوقف شد تا شانس قهرماني اين تيم در اين فصل تا حد زيادي کاهش يابد.

رافائل بنيتس، سرمربي اسپانيايي ناپولي با ناراحتي از نتيجه‌ کسب شده در نشست خبري خود گفت: بايد در همان نيمه نخست کار را تمام مي‌کرديم و دو، سه گل به حريف مي‌زديم. نتوانستيم بازي را در همان نيمه به اتمام برسانيم و در واقع خودمان باعث شديم تا فرصت امتياز گرفتن را به جنوا بدهيم. قدرت تمام کنندگي نداشتيم، هر چند عملکرد کلي تيم، عملکرد خوبي بود، اما به نظر من يک چيز در بازي ما وجود نداشت. بازي‌هاي زيادي تا پايان فصل باقي مانده است. مي‌توانيم اين نتيجه‌ بد را جبران کنيم. هدف ما در اين فصل در ابتدا اين بود که بتوانيم سهميه ليگ قهرمانان اروپا را براي فصل آينده کسب کنيم و در وهله دوم بتوانيم تا جايي که ممکن است صعود کنيم.

سرمربي ناپولي در ادامه گفت: در نيمه نخست کنترل بازي در اختيار ما بود، اما در نيمه دوم جنوا خيلي بهتر از ما بازي کرد و توانست چندين موقعيت گل را بر روي دروازه‌ ايجاد کند. چند اشتباه بد در خط دفاع‌مان داشتيم که يک بار منجر به باز شدن دروازه‌مان شد، اما نگراني زيادي ندارم. رييس باشگاه مي‌داند که ما کجاها به تقويت نياز داريم. بايد بتوانيم تابستان چند بازيکن جديد را به خدمت بگيريم تا بتوانيم مشکلات خودمان را مرتفع بسازيم.

بنيتس در پايان گفت: نبايد ناراحت باشيم. ما اکنون در فينال جام حذفي هستيم و در بين مدعيان ليگ و شش امتياز با تيم فيورنتينا که در رده چهارم قرار دارد فاصله داريم. اين‌ها نشان مي‌دهد که شرايط تيم ما در اين فصل نيز خوب بوده است.

ناپولي که در ليگ قهرمانان اروپا در گروه مرگ قرار داشت، نتوانست به مرحله يک هشتم نهايي صعود کند. اين تيم که در رده سوم سري A قرار دارد، هفته‌ آينده بايد برابر ليورنو به ميدان برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها