کد خبر: ۲۰۷۵۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
رئيس کميته فوتسال از حضور تيم ملي در تورنمنت ازبکستان خبر داد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سيدرضا افتخاري در مورد شرايط تيم ملي فوتسال ايران در جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: تيم ملي ايران در مرحله گروهي مشکلي نخواهد داشت و معتقدم کار سخت ما در مرحله يک هشتم و يک چهارم نهايي اين بازيها خواهد بود. خوشبختانه در گروهي قرار گرفته ايم که صعود دشوار نيست و به سرمربي و بازيکنان تيم اعلام مي کنم که هيج حريفي را دست کم نگيرند تا بتوانيم نتيجه درخشاني در اين بازيها بگيريم.

وي ادامه داد: تيم هاي استراليا، چين و اندونزي براي برد به ميدان مي آيند تا هر کدام به مرحله هاي بالاتر صعود کنند ما نيز از اين قاعده مستثني نبوده و براي پيروزي به ميدان مي رويم. ضمن اينکه بازيهاي مقدماتي، بازي تدارکاتي خوبي براي ما خواهد بود تا براي دور بعدي مسابقات که يک چهارم و فينال است، آماده شويم.

رئيس کميته فوتسال يادآور شد: تيم ايران در هر شرايطي عملکرد خوبي ارائه خواهد کرد و اميدواريم که نتايج خوبي کسب کنيم. در شرايط موجود از حريفان خود خبر نداريم اگر مانند سال گذشته باشد با جرات مي گويم تيم ايران قهرمان است اما اگر شرايط تيم ها فرق کند پيش بيني نسبت به نتيجه بازيها متفاوت است. ضمن اينکه ما تلاشمان را براي قهرماني به کار مي بنديم.

افتخاري تاکيد کرد: تيم ملي يک ماه در تهران و کيش اردو خواهد داشت و سپس به تورنمنت ازبکستان اعزام مي شود. متاسفانه بازي با کرواسي لغو شد و ما سعي مي کنيم تا در تورنمنت ازبکستان به آمادگي کامل برسيم. بر همين اساس اردوي تيم ملي از هفتم فروردين ماه سال 93 با 25 بازيکن آغاز مي شود.

وي درباره برگزاري مسابقات ليگ برتر و جام حذفي گفت: بازيهاي ليگ برتر روز 22 اسفند ماه تمام مي شود و از 22 تا 27 اسفند نيز بازيهاي يک چهارم و فينال جام حذفي برگزار خواهد شد. در مرحله يک چهارم و فينال حذفي تيم هاي خوبي بالا آمده و معتقدم ديدار جذابي بين چهار تيم مثياق، تنديس قم، شهرداري تبريز و تاسيسات دريايي تهران براي کسب عنوان شاهد خواهيم بود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها