کد خبر: ۲۰۷۴۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی کیف و کفش و انبار چرم در خیابان سعدی شمالی خبر داد.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، اظهار داشت: در ساعت ۱۹:۳۶ دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی از آتش سوزی در یک ساختمان کارگاهی در خیابان سعدی شمالی مطلع شد و بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۲بالابر و یک تشک نجات عازم محل حریق شد.

وی ادامه داد: این حادثه در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۵ واحدی رخ داده بود که تمامی واحدها محل نگهداری و تولید لوازم چرمی مانند کیف و کفش کمربند بود.

ملکی افزود: حریق از یک واحد ۷۰ متری رخ داده و کاملا شعله‌ور و آتش در حال سرایت به واحدهای همجوار بود.

گفتنی است، دود زیادی نیز تمامی واحدها را فراگرفته بود و تعدادی از کارگران در ساختمان گرفتار شده بودند.

وی اذعان داشت: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند گروهی عملیات اطفای حریق و ایمن سازی را آغاز کردند و گروه دوم مشغول جستجو تخلیه افراد محبوس شده بودند که ۲۵ نفر از کارگران با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شدند و ۲۵ نفر دیگر نیز که به توصیه آتش نشانان به پشت بام پناه برده بودند از طریق نردبان هیدرولیکی به سلامت به بیرون انتقال پیدا کردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی اظهار داشت: ۲ نفر از کارگران به علت دودزدگی دچار مشکلات تنفسی شده بودند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. آتش نشانان نیز پس از مهارت آتش و تخلیه کامل دود در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه عملیات را به پایان بردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها