کد خبر: ۲۰۷۴۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
هافبک تراکتورسازی در بازی اخیر تیمش از سوی هواداران نه فحش خورد و نه بيشتر از بقيه تشويق شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، اين روزها و بعد از باخت تراکتور به راه‌آهن در تبريز حرف و حديث‌هاي زيادي پيش آمده و بعد از شايعه تباني نوبت به علی کريمي رسيد تا در خصوص او حواشي را مطرح کنند.

 

جادوگر بعد از مصاحبه جنجالي که عليه دايي کرد مورد حمايت هواداران قرار گرفت اما باز هم خبرهاي زيادي از او به گوش رسيد.

 

در بعضي خبرها آمده بود در بازي با راه آهن هواداران که از نحوه بازي تيم شان ناراحت بودند عليه بعضي از بازيکنان از جمله کريمي شعار داده‌اند که باور اين خبر مشکل بود. چرا که از ابتداي فصل و حتي در بحران هايي که وجود داشت کريمي از سوي هواداران تشويق مي‌شد و هيچ‌گاه نبود که لقب "کريمي کاپرفيلد" در تمرينات شنيده نشود.

 

* جادوگر نفر هشتم شد!

اصل ماجرا از اين قرار بود که تي تي ها از ابتداي بازي با راه آهن طبق ليستي که داشتند بازيکنان تيم را تشويق کردند که کريمي در اين فهرست نفر هشتم بوده و با تاخير تشويق شد!

 

به همين خاطر هواداران مي‌خواستند به خاطر اينکه جادوگر دلخور نشود او را خارج از برنامه اين ليست تشويق کنند تا مشکلي پيش نيايد.

 

البته اين مسئله مطرح شده بود که چرا کريمي در جشن قهرماني در کرمان خوشحال نبود که شماره 8 با بالا بردن جام در تبريز جبران کرد و هواداران پس از بازي حسابي تشويقش کردند.

 

* کريمي خارج از نوبت تشويق نشد

زماني که هواداران مي‌خواستند او را با شعار "علي آقا فقط علي آقا کريمي" تشويق کنند بعضي‌ها مخالفت کردند و معتقد بودند به خاطر تبعيض قائل نشدن بين بازيکنان بين سرخپوشان تبعيض قائل نشوند. به همين خاطر کريمي بيشتر از بقيه تشويق نشد و البته شعاري هم عليه او ندادند.

 

کريمي هم که مثل ساير بازيکنان تشويق شد، اصلا از اين مسئله ناراحت نشد. ابتداي فصل هم در خصوص مهدي کياني اين بحث مطرح بود که در جريان بازي چندين بار با شعار معروف خودش تشويق مي‌شد. اما از ابتداي فصل فقط يک بار او را ابتداي هر بازي با شعار "کياني ام، کياني ام، غيرتي ام" تشويق مي‌شود.

 

* چرا آن ذخيره زياد تشويق مي‌شود؟

در اين بين فقط يک بازيکن نيمکت‌نشين که در اکثر بازي‌ها به خاطر مصدوميت غايب بوده از سوي گروهي خاص خيلي تشويق شد که جاي تعجب داشت و بعضي از بازيکنان و هواداران ناراحت شدند و اعتقاد داشتند او هم بايد مثل ساير بازيکنان تشويق شود.

 

* دفاع توني از کريمي

توني هم وقتي متوجه اتفاقات سکوها شد و اخبار اشتباه به گوشش رساندند واکنش نشان داد. او که تبريزي ها را بهترين مردم جهان مي‌داند از کريمي دفاع کرد و در خصوص شماره 8 تيمش که محبوبيت خاصي دارد، گفت: «علي کريمي انسان بزرگ و قابل احترامي است که در موفقيت‌هاي اخير تراکتورسازي نقش کليدي داشته است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها