کد خبر: ۲۰۷۳۱۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
طبق اعلام يک نشريه انگليسي، آقاي خاص قصد دارد شاگرد ساحل عاجي قديمي‌ خود را به کادر فني چلسي اضافه کند.
نشريه تايمز چاپ لندن مدعي شده است که ديديه دروگبا، مهاجم پيشين چلسي که اکنون براي تيم گالاتاسراي توپ مي‌زند، در پايان فصل جاري کف‌هايش را آويزان خواهد کرد و از فصل آينده به عنوان دستيار ژوزه مورينيو مشغول به کار مي‌شود.

به نقل از تسنيم، طبق ادعاي تايمز دروگبا که در پايان فصل 12-2011 چلسي را به مقصد گالاتاسراي ترک کرد مي‌خواهد با حضور در کادر فني چلسي و کسب تجربه زير نظر آقاي خاص همان راهي را برود که آيتور کارانکا، دستيار پيشين مورينيو پيمود. کارانکا در 3 فصل مربيگري مورينيو در رئال مادريد (از 2010 تا 2013) به عنوان دست راست مورينيو ايفاي نقش کرد اما حاضر نشد با او به چلسي برود. او اکنون به عنوان سرمربي تيم ميدلزبورو در ليگ دسته اول فوتبال انگليس فعاليت مي‌کند.

از قرار معلوم رومن آبراموويچ، مالک روس باشگاه چلسي نيز به بازگشت دروگباي 35 ساله به استمفوردبريج چراغ سبز نشان داده و با پيوستن وي به کادر فني آبي‌پوشان لندن موافقت کرده است. قرارداد دروگبا با گالاتاسراي در پايان فصل جاري به پايان مي‌رسد و از آنجايي که خانواده او در لندن به سر مي‌برند، احتمال اينکه مهاجم تيم ملي ساحل عاج نيز به آنها ملحق شود، زياد است.

دروگبا در دوران 8 ساله بازيگري خود در چلسي 3 بار قهرماني در ليگ برتر، 4 بار قهرماني در جام حذفي انگليس، 2 قهرماني در جام اتحاديه اين کشور و يک بار قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها