کد خبر: ۲۰۷۳۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
مدير فني تيم فوتبال استقلال گفت: فکر و ذکر قلعه‌نويي متوجه بازي‌هاي استقلال در ليگ و آسيا است اما به خاطر طرح شايعاتي روز گذشته بهم ريخته بود.
منصور پورحيدري درباره بازي فردا (سه‌شنبه) استقلال مقابل الشباب عربستان در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: هميشه نخستين بازي در مسابقاتي چون ليگ قهرمانان آسيا سختي‌هاي خاص خودش را دارد. بازيکنان استقلال پيش از اين ديدار در کوران مسابقات ليگ برتر بوده‌اند اما شرايط بازي‌هاي ليگ قهرمانان با ليگ داخلي متفاوت است.

به گزارش تسنيم، وي با بيان اينکه نماينده عربستان تيم خوبي در اختيار دارد، تصريح کرد: اميدوارم با شناختي که امير قلعه‌نويي از تيم الشباب به دست آورده، بتوانيم در گام نخست به 3 امتياز اين ديدار برسيم تا با روحيه خوب به ديدارهاي بعدي فکر کنيم.

پورحيدري ادامه داد: هاشم بيک‌زاده به دليل مصدوميت نمي‌تواند مقابل الشباب بازي کند و خسرو حيدري نيز به تازگي در تمرينات شرکت کرده و طبيعتاً از شرايط مسابقه دور بوده است.

مدير فني تيم فوتبال استقلال با اشاره به دوره قبلي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و رسيدن استقلال به جمع 4 تيم پاياني اين مسابقات عنوان کرد: يکي از برنامه‌هاي استقلال قهرماني در آسيا است. در دوره قبلي با مشکلاتي که در بازي نيمه‌نهايي پيش آمد، نتوانستيم به فينال صعود کنيم اما در اين دوره با تجربه‌اي بيشتر براي قهرماني تلاش مي‌کنيم. اين دوره نيز مانند سال گذشته سخت است اما استقلال اين توان را دارد که بازهم به فينال آسيا صعود کند.

وي در ادامه افزود: متاسفانه در اين فصل استقبال زيادي از سوي تماشاگران فوتبال نمي‌شود و به هر دليلي آنها به ورزشگاه نمي‌آيند اما بازي فردا «ملي» تلقي مي‌شود و مطمئناً هواداران سکوها را پر خواهند کرد. تيم‌هاي تراکتورسازي، سپاهان و فولاد خوزستان هم ديگر نماينده ايران در آسيا هستند و بايد از آنها نيز حمايت شود.

پورحيدري در خصوص شايعه پيشنهاد ميلياردي يکي از تيم‌هاي ليگ دسته اول به امير قلعه‌نويي و ناراحتي سرمربي استقلال از طرح اين شايعات گفت: استقلال در شرايط حساس مسابقات ليگ برتر و آسيا قرار دارد و مشخص نيست که اين مسائل از کجا مطرح مي‌شود. فکر و ذکر قلعه‌نويي متوجه بازي‌هاي استقلال در ليگ و آسيا است اما به خاطر چنين شايعاتي روز گذشته به هم ريخته بود.

مدير فني تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: قلعه‌نويي ناراحت بود که چرا در شرايط حساس استقلال، چنين مسائلي مطرح مي‌شود. نمي‌دانم برخي افراد چه منافعي دارند که دنبال اين موضوعات هستند.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود امير قلعه‌نويي به دليل شکست استقلال مقابل ملوان بندرانزلي با بازيکنان قهر کرده است، تصريح کرد: اين مسئله درست نيست. طبيعي است که مربي به خاطر شکست از عملکرد شاگردانش ناراحت باشد ولي قهري در کار نيست.

پورحيدري درباره وجود جاسوس در رختکن استقلال، عنوان کرد: در جريان اين مسئله نيستم و نمي‌دانم ماجرا از چه قرار است.

مدير فني تيم فوتبال استقلال در پايان در خصوص حضور فرهاد مجيدي در ديدار فرداي استقلال مقابل الشباب عربستان گفت: از اين موضوع نيز خبر ندارم اما خوشحال مي‌شويم که مجيدي فردا در ورزشگاه حضور يابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها