کد خبر: ۲۰۷۳۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: حضور تيم پرسپوليس در اردوي مازندران و سفر به ارمنستان با هماهنگي بين باشگاه و کادر فني انجام مي شود و هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد.
علي پروين در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس اظهار کرد: کادر فني برنامه‌ريزي‌هايي داشته تا در تعطيلات ليگ تيم در شرايط خوبي قرار داشته باشد. دعوتنامه‌اي از سوي باشگاه ارمنستاني دريافت شده و کادر فني اين موضوع را با آقاي منتقمي قائم مقام باشگاه در ميان گذاشته اند. همچنين براي حضور پرسپوليس در تورنمنت چهارجانبه سرداران شهيد استان مازندران تمام هماهنگي ها بين باشگاه و کادر فني وجود داشته و آقاي منتقمي در اين باره با آقاي دايي صحبت کرده اند. ما نيز اعلام کرديم در صورتي که آقاي دايي تشخيص دهند اين اردوها انجام مي شود و بايد بگوييم بر اساس دعوتنامه‌ها اين بازي و اردوها هزينه‌اي براي باشگاه ندارد و اگر کمکي هم لازم باشد ما کاملا انجام مي‌دهيم و هيچ مشکلي وجود نداشته است.

پروين در ادامه گفت: اتفاقا از کادر فني و آقاي دايي ممنون هم هستيم که پيگيري‌هاي لازم را انجام داده‌اند و کاملا حرفه‌اي موضوعات را با باشگاه در ميان گذاشته‌اند و هرگز اين گونه نبوده که بين باشگاه و کادر فني براي اين بازي‌ها و اردوها هماهنگي هاي لازم وجود نداشته باشد.

او همچنين گفت: تمام تلاش ما اين است آنچه کادر فني مي خواهد را فراهم کنيم. به هر حال مشکلات زيادي وجود دارد و ما تلاش مي کنيم تا کاري که از دستمان برمي آيد را انجام دهيم. بنده چند روز پيش گفتم که براي قهرمان شدن پرسپوليس همه بايد همدل و متحد باشيم از کادر فني و بازيکنان گرفته تا کادر مديريتي باشگاه، هواداران و پيشکسوتان همه بايد دست به دست هم دهيم تا به تيم کمک کنيم و براي قهرماني پرسپوليس هرکس به طريقي مي تواند به تيم کمک کند. اميدواريم که بتوانيم مشکلات تيم را حل کنيم و کادر فني براي اردوها و بازي ها هرآنچه بخواهد فراهم مي‌کنيم و اين وظيفه ماست. از تلاش‌هاي کادر فني براي اين اردوها نيز تشکر مي‌کنيم و بايد بگوييم همه اين مسائل با هماهنگي انجام شده و آقاي منتقمي با آقاي دايي در تماس بوده اند و موضوعات را با ما در ميان گذاشته اند. باشگاه براي کسب اجازه و مجوز از شوراي برون مرزي اقدام مي کند و وقتي کادر فني تشخيص دهد که چه اردو و چه بازي هايي مناسب است باشگاه موافقت خود را اعلام کرده و اگر کاري لازم باشد انجام مي دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها