کد خبر: ۲۰۷۲۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲

قهرمان وزن 84 کیلوگرم کشتی فرنگی دنیا در سال 2013، اقدامات فدراسیون جدید کشتی را خوب قلمداد کرد.

طالب نعمت‎پور در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به رفع مصدومیتش، تصریح کرد: دستم مشکلی ندارد و بدون هیچ دردی تمرین می‎کنم. هفته آینده در رقابت‌های بین‌المللی زومباتلی مجارستان شرکت می‎کنم و بعد از چند ماه در یک رقابت مهم دیگر به روی تشک می‎روم که با دعای خیر مردم می‎خواهم به‎روی سکو بروم.

وی در مورد آمادگی‎اش اظهار کرد: بعد از قهرمانی در رقابت‎های جهانی مشکلی برای دستم پیش آمد و چند وقت نتوانستم تمرین کنم اما الان مشکلی ندارم و قصد دارم تا جام جهانی که اردیبهشت سال آینده شروع می‎شود، به آمادگی لازم برسم.

این فرنگی‎کار لرستانی با یادآوری اینکه بازگشت بنا، یکپارچگی بچه‎های تیم ملی را بیشتر کرده، افزود: خوشبختانه همه چیز برای ادامه داشتن موفقیت‎های کشتی فرنگی ایران وجود دارد و تلاش می‎کنیم روند موفقیت‎آمیزمان را ادامه دهیم.

نعمت‎پور درباره فدراسیون جدید نیز گفت: با اینکه فدراسیون تازه روی کار آمده ولی با این حال کارهای خوب و مثبتی انجام داده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و فدراسیون کشتی جایگاه واقعی خودش را پیدا کند.

وی با اشاره به میزبانی ایران در رقابت‎های جام جهانی کشتی فرنگی، اضافه کرد: باعث خوشحالی بود که آقای خادم توانست این کار را انجام دهد. این فرصت خوبی برای کشتی فرنگی ایران است که سعی می‎کنیم قهرمان شویم و شادی را به مردم هدیه دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها