کد خبر: ۲۰۷۲۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
مسلمان عنوان کرده که علاقه‌اي به بازگشت به اصفهان ندارد و اگر ذوبي‌ها موافقت کنند به يکي از پيشنهادهايش جواب مثبت مي‌دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، مدت‌ها پيش بحث مذاکره پنهاني محسن مسلمان با نماينده امير قلعه‌نویي نقل محافل فوتبال شده بود. بازيکن جوان فصل گذشته ذوب‌آهن که به طور قرضي راهي پرسپوليس شده، هنوز فصل به پايان نرسيده از اکثر تيم‌هاي ليگ برتري پيشنهادات زيادي را دريافت کرده.

 

يکي از اين تيم‌ها استقلال تهران است. بعد از جدايي جواد نکونام آبي‌پوشان دنبال اين هستند تا يک هافبک بازيساز را جانشين ملي‌پوش سابقشان کنند از همين رو مربيان استقلال نام رضا حقيقي، قاسم حدادي‌فرد و محسن مسلمان را به عنوان گزينه‌هاي فصل بعد وارد ليست‌شان کردند و با اين سه بازيکن وارد مذاکره شدند.

 

البته حدادي‌فرد به درخواست استقلال جواب رد داده و رضا حقيقي و مسلمان همه‌چيز را به پايان فصل موکول کردند اما قلعه‌نویي براي جذب مسلمان به قدري مصر است که از دوستان نزديک اين بازيکن خواسته او را براي استقلالي شدن متقاعد کنند.

 

از سوي ديگر مسئولين پرسپوليس وقتي متوجه شدند استقلالي‌ها خواهان جذب صددرصد مسلمان هستند، از حالا تلاش خود را براي حفظ اين بازيکن 22 ساله آغاز کرده و چندين بار با سعيد آذري به طور تلفني وارد مذاکره شدند که مديرعامل ذوب‌آهن به اين تيم‌ها گفت بعد از پايان بازي‌هاي ليگ به بهترين پيشنهاد جواب مثبت خواهم داد.

 

به نظر مي‌رسد سرنوشت مسلمان در اختيار سعيد آذري است جالب اينکه هافبک بازيساز سرخپوشان ارتباط خانوادگي با آذري داشته و احترام فراواني براي او قائل است.

 

اما مديرعامل ذوب‌آهن روزهاي خوبي را در اين باشگاه سپري نمي‌کند. وي به خاطر سرنوشت تلخ اين تيم در جدول ليگ از لحاظ روحي شرايطش چندان مساعد نيست.

 

هر چند ذوب‌آهن‌ها به هيچ عنوان نمي‌خواهند سقوط به ليگ يک را باور کنند اما واقعيت اين است که تيم اصفهاني يکي از کانديداي سقوط به شمار مي‌رود. با اين حال سعيد آذري اصلا دوست ندارد مسلمان را از دست بدهد، هر چند او مشتريان اين بازيکن را در آب نمک خوابانده اما اعلام کرده در صورت ماندن در ليگ مسلمان را از دست نخواهند داد.

 

البته خود مسلمان عنوان کرده که علاقه‌اي به بازگشت به اصفهان ندارد و اگر ذوبي‌ها موافقت کنند به يکي از پيشنهادهايش جواب مثبت مي‌دهد. از اين رو پيش‌بيني مي‌شود که هافبک بازي‌ساز پرسپوليس در حال حاضر استقلال را به عنوان مقصد بعدي‌اش انتخاب کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها