کد خبر: ۲۰۷۱۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت:قبول دارم که با قهرماني در جام حذفي انگيزه ما کم رنگ‌تر شده اما ما با همان 11 بازيکني به مصاف راه آهن رفتيم که مقابل پرسپوليس و استقلال بازي کرديم.

فرشيد طالبي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ديدار تيمش مقابل الاتحاد عربستان در ليگ قهرمانان آسيا گفت: با تجربه‌اي که من در اين مسابقات دارم بايد بگويم که ليگ آسيايي با ليگ‌هاي داخلي متفاوت است به خصوص که ما علاوه بر نام تراکتورسازي، نام ايران را هم يدک مي‌کشيم و همين موضوع شرايط را براي ما متفاوت مي‌کند. در رقابت‌هاي بين‌المللي خيلي از تيم‌هايي که حتي در ليگ‌هاي خودشان هم عملکرد خوبي ندارند با تمام قوا حاضر مي‌شوند. من با ذوب‌آهن مقابل الاتحاد عربستان بازي کرده‌‌ام اما شنيده‌ام که اين تيم با الاتحاد چند سال قبل فرق کرده است.

وي افزود: البته الاتحاد در ليگ عربستان جايگاه خوبي ندارد اما هرچه باشد نام اين تيم الاتحاد است و قطعاً بازيکنان قابلي دارد و مطمئن باشيد که از نظر امکانات ما هرگز به اين تيم‌ها نمي‌رسيم اما در نظر داشته باشيد که ما با غيرت ايراني نشان داده‌ايم که مي‌توانيم کارهاي غير ممکن را ممکن کنيم و فکر مي‌کنم با قرعه‌ خوبي که نصيب ما شده و بايد در اولين ديدار ميزبان باشيم اين مي‌تواند براي ما شروع خوبي باشد تا به نتيجه‌گيري اميدوار باشيم.

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز ادامه داد: رقابت‌هاي آسيايي شرايط خاص خودش را دارد اما تا جايي که مي‌توانيم بايد در خانه خودمان خوب بازي کنيم و فقط به برد فکر کنيم چرا که حضور در خانه حريف بسيار سخت است و الاتحاد هم از تيم‌هاي خوب و بي‌نظير آسيا است حتي لخويا و العين هم فوتبال خوبي ارائه مي‌دهند و آنها استاد بازي در زمين خودشان هستند.

طالبي در مورد قهرماني تراکتورسازي در جام حذفي اظهار داشت: من پيش از اين هم گفتم که اين قهرماني حاصل دل هواداراني بود که در سرما و گرما از ما حمايت کردند و بچه‌ها هم زحمت کشيدند تا به حداقل حق خودمان که قهرماني در جام حذفي بود، برسيم. البته با توجه به تيم خوبي که در اختيار داريم انتظارات روي شانه‌هاي ما سنگيني مي‌کرد اما حالا سبک‌تر شده‌ايم هرچند که خيلي حرف‌ها هست که گفتني نيست اما بايد اقداماتي انجام شود تا ما در آرامش کامل باشيم.

وي با بيان اينکه اين مشکلات مسائل مالي است، تصريح کرد: نمي‌شود گفت مشکل نداريم اما اميدوارم اتفاقات خوبي براي ما بيفتد چرا که ما هم مشکلات مالي داريم شما بايد ببينيد تيم‌هاي ايراني چگونه وارد رقابت‌هاي آسيايي مي‌شوند و حريفان ما چگونه. قطعا تفاوت زياد است اما غيرت ايراني نشان داده هر زماني که بخواهد مي‌تواند کاري بزرگي انجام دهد اميدوارم در پشت صحنه ما اتفاقات خوبي رخ دهد تا شرايط ما هم بهتر شود.

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز ادامه داد: مشکلات مالي براي خيلي از تيم‌ها وجود دارد که ما هم از اين قاعده مستثني نيستيم اما شرايط تيم ما به گونه‌اي است که در سه جام بايد مي‌جنگيديم و اين کار ما را سخت‌تر کرد و فکر مي‌کنم با حل شدن اين مشکلات مي‌توانيم از نظر روحي و رواني شرايط بهتري پيدا کنيم و اميدوارم با قهرمان شدن ما در جام حذفي اتفاقات خوبي براي ما بيفتد.

طالبي در مورد شايعه تباني اين تيم با بعضي‌ از تيم‌هاي ليگ برتري گفت: زماني که ما قهرمان جام حذفي شديم اين حرف‌ها به وجود آمد اما همان موقع من گفتم ما از چهار بازي‌مان 12 امتياز مي‌خواهيم که متأسفانه به راه‌آهن 3 بر صفر باختيم اما شک نداشته باشيد که براي شخصيت تيمي‌مان هم که شده بايد براي ارتقاع در جدول بجنگيم البته شما وجدان کاري را هم در نظر بگيريد و نبايد حلال را حرام کنيم و خودمان را زير دين فرد يا گروهي ببريم شک نکنيد اين مسائل در تفکرات تيمي ما نيست درباره باخت به راه‌آهن بايد بگويم ما با همه وجود بازي مي‌کرديم اما اين شايعات درست شده که فکر مي‌کنم درست نيست و بايد از الان به فکر بازي‌هاي آينده‌مان باشيم.

وي ادامه داد: به نظرم چيزي که جامعه ورزش را به سمت آلودگي‌ها مي‌برد همين شايعه‌ها است. هر کس مي‌خواهد شايعه درست کند اما ما کار خودمان را مي‌کنيم و براي آبروي خودمان مي‌جنگيم چرا که روزي ما از تراکتورسازي تأمين مي‌شود.

طالبي در پاسخ به اين سؤال که قبول داريد با قهرماني در جام حذفي انگيزه‌تان کمتر شده است، اظهار داشت:‌ قبول دارم که انگيزه ما کم رنگ‌تر شده اما ما با همان 11 بازيکني به مصاف راه آهن رفتيم که مقابل پرسپوليس و استقلال بازي کرديم حالا شايد يکي دو تغيير هم در تيم وجود داشته باشد. بعضي از مواقع اتفاقاتي در فوتبال رخ مي‌دهد که درباره تراکتورسازي زياد پيش آمده و ما امسال «بگير نگير» زياد داشته‌ايم اما ما براي شخصيت‌ خودمان بازي مي‌کنيم تا کسي زير سؤال نرود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها