کد خبر: ۲۰۷۱۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
آناليزور تيم فوتبال استقلال گفت: نماينده عربستان بازيکنان خارجي باتجربه‌اي دارد که مهره‌هاي خطرناکي هستند و بايد مواظب باشيم که اسير ضدحملات اين تيم نشويم.

سيروس دين‌محمدي درباره ديدار فردا (سه‌شنبه) استقلال مقابل الشباب عربستان اظهار داشت: بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا چه به لحاظ فني و چه روحي متفاوت با ديدارهاي ليگ برتر است.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه افزود: الشباب را تيمي باتجربه ديدم. اين تيم هميشه در آسيا بازي‌هاي خوبي را از خود به نمايش مي‌گذارد. نماينده عربستان بازيکنان خارجي باتجربه‌اي دارد که بازيکنان خطرناکي هستند و بايد مواظب باشيم که اسير ضدحملات اين تيم نشويم. شرايط نبايد به گونه‌اي پيش برود که براي زدن گل عجله کنيم. ابتدا بايد به فکر گل نخوردن باشيم و سپس به زدن گل بيانديشيم.

آناليزور تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: ما استقلال هستيم و سال‌ها تجربه بازي در آسيا را داريم. سال گذشته هم به مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها رسيديم اما با اتفاقاتي که افتاد نتوانستيم به فينال صعود کنيم. با اين وجود اميدوارم فردا استارتي تازه بزنيم و بار ديگر خودمان را در حد مدعي قهرماني آسيا نشان دهيم.

وي با ابراز ناراحتي از استقبال کم تماشاگران استقلال در اين فصل عنوان کرد: زماني که به ورزشگاه مي‌رويم و سکوها را خالي از تماشاگر مي‌بينيم، دلسرد مي‌شويم. دوست داريم هواداران استقلال در ورزشگاه حضور يافته و از تيم‌شان حمايت کنند. هوا ديگر سرد نيست که هواداران بخواهند بهانه‌اي بياورند. نمي‌دانم هواداران استقلال کجا هستند؟ هر جا مي‌رويم، به ما مي‌گويند طرفدار استقلال هستيم ولي براي حمايت از تيم‌شان به ورزشگاه نمي‌روند.

دين‌محمدي که يکي از افراد هميشه حاضر در تمرينات استقلال است، در خصوص شايعه قهر امير قلعه‌نويي با بازيکنانش پس از شکست مقابل ملوان بندرانزلي گفت: چنين چيزي اصلاً صحت ندارد. فردا بازي ملي داريم و بايد از استقلال حمايت شود. اين حمايت نه تنها از استقلال، بلکه از تيم‌هاي تراکتورسازي، سپاهان و فولاد خوزستان نيز بايد انجام شود. اگر نمايندگان ايران بتوانند پرچم کشورمان را در آسيا بالا ببرند، اين افتخار براي همه خواهد بود.

آناليزور تيم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: هر تيمي شکست مي‌خورد، همه اعضاي آن تيم ناراحت مي‌شوند. قطعاً کسي از شکست خوشحال نمي‌شود.

وي در مورد وجود جاسوس در رختکن استقلال خاطرنشان کرد: اين بحث‌ها به فوتبال ما کمکي نخواهد کرد. اين مسائل قديمي شده و بايد به بحث فرهنگ‌سازي در فوتبال‌مان کمک کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها