کد خبر: ۲۰۷۱۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ليورپول با اعلام اين که در حال حاضر به کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا فکر نمي‌کند، مي‌گويد از شيوه بازي تيمش برابر سوآنزي رضايت دارد.

ليورپول موفق شد در هفته بيست و هفتم ليگ برتر با نتيجه 4 بر 3 سوآنزي را شکست دهد تا همچنان در جمع مدعيان قهرماني اين فصل ليگ برتر حضور داشته باشد.

برندان راجرز سرمربي ليورپول پس از برد ارزشمند تيمش برابر سوآنزي در ليگ برتر گفت: پيروزي بسيار مهمي کسب کرديم. کسب 3 امتياز اين ديدار براي ما اهميت زيادي داشت. قطعا در بازي برابر سوآنزي در بهترين فرم خود نبوديم. آنها تيمي قدرتمند بودند و بارها توانستند قدرت خودشان را در بازي نشان دهند. وقتي توانستيم با 2 گل از حريف جلو بيفتيم، آنها بازي بهتري نشان دادند و توانستند نتيجه بازي را برگردانند. ما هنوز هم جا براي پيشرفت داريم. بايد خيلي بهتر از اين ها بازي کنيم. قطعا اين بازي را تحليل خواهيم کرد تا نقاط ضعف خودمان را براي بازي هاي بعدي برطرف کنيم. در اين ديدار هيچ وقت نااميد نشديم و با استقامت بالايي توانستيم پيروزي را کسب کنيم.

دانيل استاريج با گلزني در بازي شب گذشته موفق شد به اولين بازيکني پس از رود فان نيستلروي تبديل شود که در هشت بازي پياپي براي تيمش گلزني کند. راجرز با تمجيد از مهاجم جوان تيمش گفت: استاريج يک تمام‌کننده ذاتي است و در بازي برابر سوآنزي اين توانايي را نشان داد. از حضور او در تيم لذت مي‌برم و مطمئن هستم او تازه اول راه است و مي تواند در آينده به بازيکن بزرگي براي ما تبديل شود.

راجرز در پايان گفت: در جايي از جدول قرار داريم که از ابتدا دوست داشتيم قرار بگيريم. يعني حضور در بين چهار تيم بالاي جدول براي کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا. البته در حال حاضر به کسب سهميه فکر نمي کنم و دوست دارم تيمم پيشرفت کند و بهتر شود. البته مسير صعود براي ما باز است و مي‌توانيم باز هم در جدول بالا برويم. در حال حاضر تنها دغدغه ما در ليگ است. با حذف از جام حذفي تنها تمرکز خودمان را روي جام حذفي گذاشتيم تا بتوانيم به موفقيت برسيم.

ليورپول در حال حاضر با کسب 56 امتياز در رده چهارم جدول رده‌بندي قرار دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها