کد خبر: ۲۰۷۱۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
کاپیتان سوم پرسپولیس گفت: «ما که تا الان حرفی نزدیم اما انگار هر چه کمتر حرف می‌زنیم بیشتر سرمان کلاه می‌رود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، برای شماره 20 قرمزها جمعه روز خوبی بود. فیکس شدن در پست اصلی برای اولین بار در لیگ، بستن بازوبند کاپیتانی و گلزنی در روزی که برد برای پرسپولیس از نان شب واجب‌تر بود همه اتفاقات خوبی بود که یکجا برای علیرضا نورمحمدی رخ داد. نورمحمدی که در تعطیلات چهار روزه تمرینات پرسپولیس به مسافرت رفته درباره خودش و پرسپولیس حرف می‌زند.

 

* همه اتفاقات خوب برایت در بازی صبا رقم خورد؛ هم فیکس بازی کردی، هم کاپیتان شدی و هم گل زدی.

- بالاخره شرایط طوری بود که دنبال فرصت می‌گشتم تا از آن استفاده کنم و خودم را نشان بدهم اما در نهایت مهم این بود بازی را ببریم که خدا را شکر با این برد امیدمان به قهرمانی زیاد شد و اگر در بازی‌های دیگر رقیبان مان امتیاز از دست بدهند و ما هم تمام تلاش مان را به کار بگیریم می‌توانیم قهرمان شویم.

 

* قبلا هم بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بسته بودی؟

- یک بار سال قبل اواخر فصل بستم. در این بازی هم محمد نوری و سیدجلال نبودند و به این خاطر که من از همه قدیمی‌تر بودم آقای دایی تصمیم گرفت من کاپیتان باشم.

 

* گل چطور؟ این اولین گلت در این فصل برای پرسپولیس بود؟

- یک گل هم در جام حذفی به پدیده زدم.

 

* دفعه قبل هم بازوبند کاپیتانی اینقدر برایت خوش یمن بود؟

- نه فکر نکنم. دقیقا یادم نیست. واقعا برایم مهم این بود که بتوانم بازی خوبی انجام دهم که فکر می‌کنم تقریبا توانستم خوب کار کنم. حالا در کنار این مساله گل هم زدم و خوشحالم که در برد تیمم نقش داشتم.

 

* اتفاقا وقتی نوری می‌خواست وارد زمین شود خیلی سریع بازوبند را به او پس دادی ؟

- کاپیتان‌های اول در زمین نبودند من بازوبند را بستم و وقتی هم نوری به زمین آمد خودم خواهش کردم بازوبند را پس بگیرد. واقعا کاپیتانی برایم مهم نبود و فقط می‌خواستم خوب بازی کنم.

 

* با بازی خوب و گلزنی ات در این مسابقه کار علی دایی را برای چیدن ترکیب بازی داماش سخت کردی؟

- بالاخره برای من مهم بود که بازی کنم که قسمت شد و به میدان رفتم. دوست دارم این روند ادامه داشته باشد اما امسال برایم سال سختی بوده چون کم بازی کرده ام. با این حال امیدوارم قهرمان شویم تا فصل برایم خوب تمام شود.

 

* فکر می‌کنی می‌توانید در تعطیلات آماده بمانید؟

- سه تا از رقیبان ما در لیگ قهرمانان هستند و در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند اما اگر اردوها و بازی‌های تدارکاتی ما هم اوکی شود و کنار هم باشیم می‌توانیم سه بازی آخر را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

* می‌گویند بازی‌های شما نسبت به سایر مدعیان راحت‌تر است. این را قبول داری؟

- اصلا اینطور نیست. به نظر من بازی‌های ما سخت‌تر است. همین تیم داماش می‌خواهد در جدول بماند و خودش را در لیگ نگه دارد. بازی با داماش به مراتب از بازی با صبا سخت‌تر خواهد بود.

 

* اما در هفته بیست و نهم اگر راه‌آهن هفته قبل از آن استقلال خوزستان را شکست دهد برای شما حریف راحت تری خواهد بود.

- اتفاقا چون من خودم در این تیم‌ها بوده‌ام می‌دانم مقابل پرسپولیس چقدر انگیزه دارند. ما باید این سه مسابقه را مثل سه تا فینال نگاه کنیم و اگر امتیازهای این بازی‌ها را از دست بدهیم از هدفی که داریم دور می‌شویم. الان هم آقای دایی اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی برایمان در نظر گرفته و جالب است که ما نسبت به بقیه تیم‌ها و جدا از تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان بازی دارند کمتر تعطیلی داریم و خیلی زود کارمان را شروع خواهیم کرد.

 

* قبل از بازی با صبا که با هم صحبت می‌کردیم از مشکلاتت می‌گفتی. حل شد یا هنوز برقرار است؟

- مشکلات من هنوز حل نشده. من به احترام پرسپولیس حرفی نزدم اما دیدم دارم واقعا اذیت می‌شوم. به ما قول دادند در تعطیلات مشکلات را حل می‌کنند اما هنوز اتفاقی نیفتاده. بیشترین سهم قرارداد من دو تا ماشینی است که به من داده‌اند. یعنی از 30 درصدی که به من داده‌اند 20 درصدش این ماشین‌هاست اما یکی‌شان سند ندارد و آن یکی پلاک نمی‌شود و حتی نمی‌توانم از آن استفاده کنم. در ازای این ماشین‌ها هم فقط رسید داده‌ایم اما فعلا که به پول تبدیل نمی‌شوند.

 

* در این چند روزه تماسی در این باره با مسئولان باشگاه نداشتی؟

- هیچ تماسی نگرفتم. ما مشکلاتمان را به علی دایی می‌گوییم و او هم یک نفره برای ما می‌جنگد. تازه به غیر از من ماشین‌های سیدجلال و رضا حقیقی هم مشکل دارند. جالب است که می‌گویند هزینه پلاک ماشین را هم باید خودتان بدهید و فعلا با احتساب حل نشدن این مشکل من فقط 10 درصد دریافتی داشته ام.

 

* اما پاداش‌ها که هست. پاداش بازی سپاهان را گرفتید. حالا پاداش صبا را هم می‌خواهند بدهند که رقم قابل توجهی است.

- رقمش را در جریان نیستم اما شنیدم دوستان آقای دایی می‌خواهند بدهند. ما پاداش برد سپاهان را گرفتیم اما دنبال پول قراردادمان هستیم چون فقط سه تا بازی مانده و بچه‌ها بین 20 تا 30 درصد قراردادشان را گرفته‌اند که البته بعضی‌ها یک مقدار بیشتر گرفته‌اند. درباره مشکلات ماشین‌ها هم که با آقای رویانیان تماس می‌گیریم تلفنش را جواب نمی‌دهد و به آقای شیرینی هم که می‌گوییم فقط می‌گوید حل می‌شود اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد و مشکلات وجود دارد. ما که تا الان حرفی نزدیم اما انگار هر چه کمتر حرف می‌زنیم بیشتر سرمان کلاه می‌رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها