کد خبر: ۲۰۷۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت و مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیل کردن پنج شنبه ها در شهرستانها و سراسر کشور خبر داد.

به گزارش 598 سید جواد زمانی نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار جهان با بیان اینکه طرح «حذف تبصره سه از ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در کمیسیون اجتماعی مجلس مصوب شد، گفت: بر اساس این تبصره ادارات دولتی روزهای پنج شنبه در تهران تعطیل بود اما این ادارات در استانها و شهرستانها پنج شنبه ها باز است و این تبصره دست دولت را برای تعطیل کردن روز پنج شنبه در استانها و شهرستانها بسته بود و فقط دست دولت برای تعطیل کردن در تهران باز بود که این کار هم در تهران انجام می شد.

وی جمعی از نمایندگان برای تعطیل کردن پنج شنبه ها در کشور طرح حذف تبصره سه از ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری را ارائه کردند، افزود: با تصویب این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس، تعطیلات در کشور ۲ روزه شد و دست دولت برای تعطیل ۲ روز در هفته در کشور باز گذاشته شد و از آنجا که جمعه ها تعطیلات رسمی است و پنج شنبه ها هم در تهران تعطیل است، بنابراین تعطیلات ۲ روزه کشورهمان پنج شنبه و جمعه خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارد، گفت: برای تعطیل کردن روزهای پنج شنبه در سراسر کشور، باید در صحن مجلس هم مصوب شود.

زمانی در پاسخ به این سوال که نمایندگان در نظر داشتند تا بجای پنج شنبه، شنبه ها را در کشور تعطیل کنند، گفت: اگر بخواهیم بجای پنج شنبه ها، شنبه ها را تعطیل کنیم یا باید نمایندگان طرحی در این زمینه ارائه کنند و یا دولت لایحه بدهد و مجلس هم آنرا مصوب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها