کد خبر: ۲۰۶۹۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از محمد عباس‌زاده به عنوان باهوش‌ترین مهاجم حال حاضر ایران یاد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پیام صادقیان در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: «خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه خوب صبا را شکست دهیم. صبا هم به مانند پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه می‌داد و فکر می‌کنم در مجموع هواداران بازی باکیفیتی را تماشا کردند.»

 

وی در ادامه افزود: «خوشحالم که در این بازی هم توانستم گل بزنم و هم پاس گل بدهم. قبل از بازی به عباس‌زاده گفته بودم پاس گل می‌دهم و خدا را شکر به قولی که دادم، عمل کردم. خوشحالم که بعد از آن داستان‌هایی که برای من درست کردند توانستم بازی خوبی را به نمایش بگذارم.»

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های غلامرضا عنایتی که گفته بود «در صحنه گل اول هدف صادقیان پاس دادن نبود»، اظهار داشت: «اینطور نیست و از همان ابتدا هم می‌خواستم به عباس‌زاده پاس گل بدهم اما آقا رضا (عنایتی) بزرگ ما است و هر چه بگوید، درست است.»

 

صادقیان در خصوص تعطیلی یک ماه لیگ برتر تاکید کرد: «فکر می‌کنم این تعطیلی برای ما خوب باشد و بتوانیم هم استراحت خوبی داشته باشیم و هم با آرامش تمرینات منظمی را انجام دهیم.»

 

«شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ داریم و با کوچک‌ترین لغزش حریفان به صدر جدول می‌رسیم»، هافبک پرسپولیس با طرح این مدعا تصریح کرد: «مقابل صبا خیلی تلاش کردم و دویدم تا پرسپولیس پیروز شود. خدا را صد هزار مرتبه شکر که همه رو سفید از زمین خارج شدیم.»

 

وی درباره عملکرد محمد عباس‌زاده در بازی‌های اخیر پرسپولیس گفت: «عباس‌زاده فوق‌العاده بازی می‌کند و به نظر من باهوش‌ترین مهاجم حال حاضر ایران است. امیدوارم همین روند را تا پایان لیگ ادامه بدهد و باز هم برای پرسپولیس گل بزند.»

 

صادقیان با بیان این مسئله که اگر محسن مسلمان هم در زمین بود سرخپوشان راحت‌تر بازی می‌کردند در مورد عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در بازی مقابل صبا اظهار داشت: «من بازی سید جلال را خیلی دوست دارم و به نظرم یکی از بهتری مدافعان ایران است اما رضا نورمحمدی هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و گلزنی هم کرد.»

 

هافبک پرسپولیس در خصوص مهار پنالتی عنایتی توسط نیلسون تصریح کرد: «اگر فیلم بازی را ببینید قبل از زدن پنالتی به نیلسون گفتم این پنالتی را می‌گیرد و همین اتفاق هم افتاد. بعد از بازی هم نیلسون در رختکن به خاطر این پیش‌بینی که انجام دادم تشکر کرد!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها